Hier met kerst de kerstkransjes en chocolaatjes ingedaan. Nu is hij onderin gevuld met chocolaatjes, middelste spekjes, bovenste kleine milkachocolaatjes. Maar zag hier ook wel hele leuke ideeën voorbij komen. Vooral die van het grasmatje waar je steeds wat op/mee kan doen. Binnenkort maar eens naar de action/xenos. De grote pot (3 lagen) kan je vaak vinden bij een tuincentrum. Ik had hem daar ook al eens gezien en vond hem geweldig. Hij zat in mijn kerstpakket en ik ben er helemaal gelukkig mee
Ja, dat matje blijft echt leuk. Dank je! Dat hoor ik van iedereen die langskomt. Je hebt ze met en zonder bloemetjes. Zomers doe ik er altijd schelpenzand en een paar mooie grote schelpen in, maar ja...de zomer en het voorjaar laat nog even op zich wachten helaas.
de zoektocht online voortgezet (voordat ik allerlei winkels af ga lopen). Tot nu toe heb ik het nog niet kunnen vinden...en maar 1 op marktplaats maar die aanbieder is te ver weg. Niet kunnen vinden bij: Action Xenos Blokker Marskramer Overvecht Driesprong Wie wil me helpen? Of ook goed, wie heeft ze staan en wil er vanaf?
In welke regio woon je, Female? Je hebt de potten ook met tekst van River Maison, maar die zijn wel duurder (en met tekst).
gevonden! Decoratieve opbergers bij Kwantum. Decoratieve opbergers altijd voor de laagste prijs! dit is een drielaags misschien ook wel bij leenbakker?
Ik heb online zitten zoeken bij intratuin, maar heb ze nie gevonden. Misschien kijk ik wel in de verkeerde categorie.
Nee hoor, ik doe online voor-onderzoek. Zoda ik nie alle winkels langs hoef te gaan. Als ze m nog in de winkel hebben kan ik wel kijken.
Nou, ik heb deze dus gekocht vandaag. Helemaal blij...tot ik thuis kwam en dat ding ging afwassen. Alle letters eraf! En gewoon met water en afwasmiddel he...en niet na lang boenen, nee , meteen! Zit ik nu, met een kale pot. En er was er nog wel 1 in de afprijzing, omdat de letters beschadigd waren. Maar ik wilde de goede hebben, dus heb de volle prijs betaald. Had ik net zo goed diemgoedkope mee kunnen nemen. Grrrrrr :x