Wat op verlanglijst 2e verjaardag zoontje?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Druif, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Halle dames,

wat gaven jullie je zoontje op zijn tweede verjaardag? Welke cadeautjes vielen in de smaak en wat zetten jullie op de verlanglijst?

Tips voor leuke en nuttige cadeautjes om te geven of te vragen op deze leeftijd?

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hier staat niet zoveel op het lijstje, want wist ook niks te vragen.
    Wel hip ondergoed (geen rompers), all stars gympen, duplo, een vis (dat wil mn dochter serieus hebben), little people en dingetjes om te kleuren of te plakken.
    Van ons krijgt ze duplo, wist het zelf ook echt niet en duplo gaat nog wel een tijdje mee.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dochter kreeg een keukentje van ons en de opa`s en oma`s. Van de visite kreeg ze Duplo, keuken spulletjes, tekenspul, zandkasteel dvd en tijdschrift. Sinterklaas was er net voor en daarvan kreeg ze een hoop kleine cadeautjes: hello kitty pyjama, kliederschort, verf, kleurboeken, stiften, puzzel, spelletje.

4. deda

deda Lid

12 okt 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    een loopfiets, mega succes! En duplo is ook erug leuk.

5. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik wil graag mijn kinderen met hun verjaardag iets blijvends geven. Speelgoed krijgen ze al van iedereen en van ons af en toe ook tussendoor.

We gaven mijn oudste op haar eerste verjaardag een gouden plaatarmbandje met haar naam erin gegraveerd en een hele mooie jurk. Nu krijgt ze een zilveren slavenarmbandje, een verzilverd bestekje en het dikke boek van Jip en Janneke (jeugdsentiment). Haar nieuwe verjaardagsjurk bewaren we ook, net als de eerste.

Deel Deze Pagina