Dikke buik en werkgever vertellen

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Lientje, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb een probleempje. In tegenstelling tot mijn eerste zwangerschap krijg ik nu al een dikke buik. Ik pas niet meer in mijn kleding en het begint op te vallen. Ik weet nu nog niet of ik 7 of 8 weken ben, maar ik denk dat ik het niet tot 12 weken geheim kan houden. Wie heeft het ook eerder verteld?

2. Femke85

Femke85 Lid

4 dec 2007
    46
    0
    0
    Nagelstyliste - schoonmaak
    Reusel
    Ik heb het meteen veteld toen ik wist dat ik zwanger was aan de leidinggevende en zo... dan wisen hun er al vast wat van, en gaat het mis bijv. dan weten hun ook waarom je eens keertje meer in jezelf bent gekeerd.
    Ik was 8 weken toen ik het hun vertelde en het is bij mij trouwens de eerst...

Groetjes Femke

3. Ik heb het ook mijn (ex)werkgever verteld,en voor je het wist was er samenzwering en werd mijn contract niet verlengd, ik zou nog wachten ( u never know) scheelt ook de kans op ruzie's en stress voor je.

4. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb een vast contract, dus daar gaat het niet aan liggen.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb het ook meteen verteld (nou wisten ze uiteraard ook van de behandelingen) maar ik had juist geen vast contract.
    Met vast contract maakt het toch eigenlijk geen bal uit ;)
    Je kan ook wachten tot mensen toespelingen gaan maken...soms letten collega's veel minder op dan je denkt en vind jij je buik veel dikker (omdat je hem ook bloot ziet en het verschil goed ziet).
    Succes!

6. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Mijn directe collega op de kamer weet het wel, dus die maakt in ieder geval geen toespelingen.

7. mom2b21

mom2b21 Lid

29 feb 2008
    9
    0
    0
    Ik heb het rond de 10 weken verteld..omdat me contract verlengt moest worden enzo..dus ik dacht ik ga het gewoon zeggen :)

en gevraag dof me baas het stil wilde houden tot 12 weken en dat lukte.

8. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Hihi had ik vorige week eindelijk moed verzameld, kwam er op het laatste moment een afspraak tussendoor... Dus hij weet het nog steeds niet. Nou ja, moet vandaag naar de VK, dus ga het van de week nog maar eens proberen.

Deel Deze Pagina