wij hebben met de postcodeloterij een postcode prijs gewonnen, jawel een heuse kalender. heeft iemand die kalender al eens eerder gewonnen, zoja, wat voor kalender is het?
Ik heb 20 Euro gewonnen. Had laatst en heb dat trouwens ook al een paar keer eerder gehad een beker Ben & Jerry's ijs gewonnen.
paar jaar geleden hadden we 100 euro per lot, we hadden er 2, dus... en idd toen we met 2 loten speelden, wonnen we ben j ijs en mochten dus 2 bekers ophalen. maar nu dus een kalender, nou ben benieuwd hoor.
wij hebben er een gekregen met de kerst en heb 60 euro gewonnen! Maar het was een halve lot dus hetis 30 euro geworden! Ben er helemaal happy mee!
Ik had vorige maand 30 euro en deze maand een beker ben en jerry's ijs zie ik net.....Kunnen ze beter in de zomer doen haha Kalender is wel handig zo aan het begin van het nieuwe jaar!
nou ik speel al een jaar mee en heb tot nu toe 2 kaartjes voor tarzan en 2 euro gewonnen. Ik ben sinds september bezig om de postcodeloterij op te zeggen. en nog steeds niet gelukt. sinds september is er al 250 euro van mijn rekening geplunderd! Ik deed eerst mee met 3 loen. en opeens werd dat verdubbeld naar 6! ik haat de postcodeloterij! dieven zijn het! En de kalender heb ik niet gewonnen maar gewoon via de post gekregen.
Nog nooit wat gewonnen daar! En als ze zelf niet stoppen met de betalingen afhouden en je het wel hebt laten weten kan je altijd de betalingen laten storneren.
nou heb 3 brieven naar ze geschreven en gefaxd zo'n rode brief om een automatische incasso te blokkeren opgestuurd. maar niks helpt. de postbank mag niks blokkeren want als er dan een prijs valt dan is het hun schuld. Ik lees op internet wel vaak dezelfde klachten. ik word er gek van.
Ik deed eerst mee met 3 loen. en opeens werd dat verdubbeld naar 6! heb je misschien die verdubbelaar ingezet???
haha nee de postcodeloterij vind het normaal om zomaar je loten te verdubbelen van de week is er bijv 90 euro van mij rekening afgehaald. Dat is toch te gek voor woorden.
ik heb ook wel eens de kalender gewonnen, je krijgt dan een kalender met dieren, tenminste dat hadden wij. Het ergste vond ik dat je een brief krijgt met hoera gefeliciteerd met je postcode prijs, je weet dan niet hoe snel je de brief open moet maken en is het een kalender Ook wel eens ben en jerry ijs gewonnen, 2 kaartjes voor miss saigon, en 1 keer een leuke prijs namelijk 250 euro per lot, ik heb er 5 dus dat was wel leuk.
Ja ik heb echt al van alles geprobeerd. Maar wedden...als er ooit een miljoenenprijs op mijn postcode valt dat mijn brieven wel boven water komen? Het zou wat zij als ze die dan na al mijn brieven moeten uitkeren hahahaha. ja ach ik laat het nu opzeggen door mijn advocaat wie weet hept dat.
ik heb een keer 2 euro gewonnen. stond er op mijn rekeningafschrift ook nog bij: gefeliciteerd met uw prijs! nou ja zeg, 2 euro, had die dan gewoon gehouden voor het goede doel!