ik wil weer wat meer bewegen maar naar een sportschool gaan vind ik niets...geen fitness of groepslessen dus... weten jullie wat andere sporten die je kan doen.... liefst niet in teamverband......want ben geen teamplayer.. zat zelf te denken om een stuk te gaan lopen...maar om dit weer alleen te doen..... dus kom maar op met de tips zou ik zeggen......
Samen met Teun lopen? (Hij in de buggy, natuurlijk ) En lopen met een doel...supermarkt/vriendin/strand/bos? edit zie dat je in Heiloo woont....bos zat!
hmm, je maakt het er niet gemakkelijker op. Geen teamsport maar ook niet alleen. Ik zou zeggen , ga zwemmen en probeer iemand ook enthousiast te krijgen hiervoor.
kan natuurlijk een mp3 speler opzetten.... Met Teun loop ik al naar de winkel 5 min lopen.... strand en bos is net te ver om uit huis te gaan.....klinkt wel heel leuk zie je alle seisoenen......aleen is zinn bij ons de paden niet hard dus met de wagen word dat denk lastig? helaas heb ik weinig of geen vriendinnen..afgezien van het forum ...( klinkt mss vreemd maar dat is altijs al zo geweest)...
Kan de wielen van de wagen vervangen worden door lucht banden..loopt wel comfortabler...en ook voor Teun. Je heb toch het Heilooer bos? Of is dat te ver bij je vandaan...zit je in Ypenstijn? Je kan natuurlijk ook met een vette omweg naar de supermarkt Of iets als kleuter zwemmen..misschien ontmoet je ook andere moeders? Of fietsen met Teun?
De wielen van de wagen zijn luchtbanden we hebben een mutsy 4 rider Ik woon tussen de breedelaan en kennemerstraatweg zeg maar...dus ja niet echt ver van het bos...want ik loop ook wel naar het loo.... heb op babyzwemmen gezeten maar nu ff op een laag pitje omdat er in oktober een postnetale depressie is gekonstateerd bij me en ik klim nu weer uit het dal en wil alles weer ff langzaam oppakken en dan nog ff niets moeten op een bepaalde tijd...
yep dat ken ik heb ik ook gedaan hielp ook heel goed moet ik zeggen ...maar kost een boel centjes en die zijn er ff niet.... helaas vergoed de ziektekosten het niet.....
Fietsen? Teun goed inpakken en lekker door de bossen fietsen. Als Merel al kon zitten zou ik dat namelijk doen. Ik heb hetzelfde "probleem' als jij. Weinig vrienden en de weinige die ik heb, hebben het druk, werken full time of wonen ver weg. Ik loop dan altijd naar de supermarkt, maar het lopen gaat niet zo lekker meer na de bevalling. Daarom zou ik graag gaan fietsen. Wil je iets met of zonder kind doen eigenlijk? Als je oppas hebt kun je bijvoorbeeld gaan badmintonnen, squash, tennis, zwemmen, joggen, nordic walking, yoga, aqua robics, agua fittness, ik noem maarr een dwarsstraat hoor.....
Fietsen is een optie heb een mooie mamafiets met voor zitje en een warmtezak erop voor Teun... ook heb ik evt een fietskar die er achter kan dan kan hij met een fleecedeken daarin zitten lekker wind dicht en kan hij nog in slaapsukkelen ook de rest klinkt ook leuk allemaal maar dan "moet" je weer op bepaalde tijden heen in het begin zonder Teun..want ik werk nu 2 middagen minder dan is hij nog bij oma of op het kdv...dus dan kan ik de tijd lekker aan me zelf besteden...en op de dgn dat ik thuis ben met Teun...dan evt met Teun..maar dan doen we al samen boodschappen en meestal slaapt hij nog 2x bijna 3 uur.....
Op de fiets naar je werk? Of de boodscahppen doen op de fiets en dan een ëindje om"? En idd die andere dingen die hebben weer iets van "moeten". Ik doe dan 1 avond in de week aqua fitness. Heerlijk, maar die drempel om heen te gaan is soms wel heeeeel hoog.
savonds heb ik echt geen fut meer om wat te gaan doen en daarnaast komt nog dat we meestal pas na 7 uur aan tafel zitten.....Teun niet hoor die eet eerder... en om dan nog de deur uit te gaan..... Op de fiets naar het werk doe ik ook al vaak...allen vind ik het lastig dat ik altijd extra kleding moet meenemen omdat ik door de medicijnen heel erg ga zweten zodra ik me inspan en ja dan ruik ik toch niet fris als ik aannkom en dan er nog de hele dag in moet zitten.....