Ik snap er niets van... wij betalen maar 85 euro voor gas en elektra (tussenwoning, eensgezinswoning uit de jaren 60). Zijn wij echt zo zuinig dan?!? Vorig jaar moesten wij (op basis van de berekening van de oude bewoners) bijna 300 euro betalen. Het was werkelijk te belachelijk voor woorden. Maar na de afrekening hielden we ineens maar 75 euro over. We hebben het nu zelf maar op 85 gezet, anders vrees ik dat we volgend jaar gigantisch moeten bijbetalen.
Hier ook hoor. Wij betalen (nadat ik het zelf heb verhoogd) nu 90. Officieel hoeven wij maar 70 p/m te betalen. Het is overigens een (koude) driekamerwoning.
Ik dacht precies hetzelfde...! Betaal 97.50 per maand aan de nuon, gas en elektra. Heb een huis uit 1921, met absoluut geen isolatie..heb zelfs enkel glas! en ik krijg ieder jaar terug! Heb gewoon een normale rijtjes woning, 4 kamers.
Wij hebben een nieuwbouwhuis 2 onder 1 kap, 160 m2, We hebben stadsverwarming en betalen 179,-- per maand. Dit is na de eindafrekening ons nieuwe voorschot en klopt dus. Pim
Ik betaal in een hoek appartement van 85 m2. 90 euro per maand. Ik zie bedragen waar ik eng van word ! Stoken jullie dan zoveel ? Mijn kachel gaat niet hoger dat 21 graden.
Gas 85 euro en electriciteit 75 euro, 160 euro samen dus.... Wij wonen in een ruime hoekwoning van ongeveer 12 jaar oud. Groetjes, Anakin.
150,- voor een eengezinswoning met 3 slaapkamers en geen cv. Het hele huis stookt op 1 gaskachel. En helaas ben ik een bijzonder kouwkleumpje, zelfs met een dikke trui aan Vorig jaar hadden we 160,- p/m en kregen we aan het eind ruim 400,- terug. Maar zoals eerder gezegd: ik krijg liever in december een bedragje terug
wij betalen 160 euro.Voor een rijtjes huis jaren 50.Volledig geisolleerd.3 verdiepingen, maar we zijn 5 dagen in de week thuis. en de tv en pc staan veel aan.Met de 2 kids wassen we ook een hoop.ongeveer een was per dag.Volgend jaar zijn we als Priegel er is 7 dagen per week thuis, want dan komt er oppas in huis.
wat een verschillen joh.... tj aik heb een nieuwbouw huis. met hr++ glas en weet ik wat een warmte terug win instalatie en bla bla bla....... maar ik schrik wel echt van sommige bedragen hier! hii ben heel benieuwd hoop nog wat terug te krijgen in december maar dat geluk zal ik wel niet hebben hihi!maar zou wel leuk zijn he! hihi
Wij 284,- Maar dan hebben we wel 2 teraria's, een aquarium en natuurlijk de pc. En ons huis moet een constante temperatuur hebben van 20 graden met daarbij ook een constante ventilatie. Dus de musjes op ons dak hebben het lekker warm. O,ja draaien ook 3 volle machines in de week extra op 90 graden, wat dus ook energie vreet. Dit is buiten de normale was. Dit ivm de gezondheid van mijn dochter.
Wij betalen 160 euro per maand, hoekwoning uit 1982, volledig dubbelglas, Hr combiketel. Dit jaar een aqua gekregen dus ben benieuwd of we veel moeten bijbetalen