wat grappig, ik kom op 4 uit; een meisje dus. Met de Chinese kalender kom ik op een jongen uit. Kan dus alle kanten op, haha Ben benieuwd!
als ik uitga van de leeftijd toen ik zwanger raakte (30) wordt het een meisje (dat zegt de chinese kalender ook) maar als ik uitga van de leeftijd die ik nu heb een jongen. welke leeftijd moet je dan vanuit gaan, van toen je zwanger raakte??
De chinese kalender zegt een meisje en dat klopt, deze zegt een jongetje, dus dat klopt niet... Ik geloof er sowieso niet in, maar grappig zijn allemaal die dingen wel
Ik eindig op 13-6=7. Moet ik daar dan vanuit gaan of nog 7-7=0. Hihi, ach, ik wacht wel tot de 20-weken echo.
oke als nul echt even zou zijn dan komt de chinese kalender en deze met elkaar overeen....een meisje!!! Zou wel erg leuk zijn na mijn knul
geen idee waar de 49 vandaan komt, ik kreeg dit rekensommetje van mijn beste vriendin! Verder moet je de datum Van CONCEPTIE nemen.
Chinese voorspelling en deze voorspelling zeggen een meisje. Mijn man en een goede vriendin en nog meer zeggen resoluut een jongen. Jemig dit is echt spannend! A.s. woensdag heb ik een echo. Dan zullen we het zien!
Bij mij klopte die niet. Ik zou een jongen krijgen, maar het is toch echt heel heel overduidelijk een meid (zie album). Groetjes Senseemillia
Ik was 29 bij conceptie en die neem ik dan ook aan en dan wordt het een jongen. Volgens de nederlandse chinese kalender wordt het een meisje maar volgens de zweedse een jongen. Ik gok zelf ook op een jongen but you never know. Maakt me niet is alleen leuk om zulke voorspellings spelletjes te doen. Maakt je meer nieuwschierig.
Volgens deze som én volgens de Chinese kalender verwachten wij een meid ... spannend hoor, want de meeste mensen denken tegenwoordig dat wij een zoontje krijgen ! En wij ... we weten het niet ... de foto's liggen in een dichtgeplakte envelop in de kast ! Groetjes, Nikki F