voorspellende dromen etc.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Iris, 13 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Ja Bosi,

Dat heb ik wel gelezen hoor dat je dat zo bedoelde, maar omdat we het hier hebben over miskramen lijkt het misschien dat je dat ook zo bedoelt.

Bovendien denken veel dames in het begin vaak dat ze het hebben afgeroepen op zichzelf door zo onzeker te zijn. Dus het is niet gek dat er op in wordt gehaakt.

groetjes iris

2. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Neenee Bosi, ik bedoelde dit niet als reactie op jou, maar meer in het algemeen zoals Irisje zegt. Er is in het begin inderdaad tegen mij gezegd dat ik bij een volgende zwangerschap niet zo negatief moest denken, omdat ik dan juist een miskraam zou krijgen. Dit vond ik nergens op slaan. Ik reageerde meer met die opmerking in mijn achterhoofd.
    Ik denk eerder dat jij het meer bedoelde zoals mijn vriend: zo van, denk niet meteen dat iets fout gaat bij een nachtmerrie want dat hoeft helemaal niet het geval te zijn. (onder het mom van een mens lijdt het meest onder wat hij vreest, maar nooit zal gebeuren). Ik had jouw reactie absoluut niet verkeerd opgevat.

@Peeetje... Afgesproken. Wij zijn snel weer zwanger en dit keer gaat het allemaal goed. Waar kan ik me inschrijven?

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Gelukkig, :oops:

Ik wil namelijk niet dat iemand zich rotter gaat voelen, en inderdaad gaat denken dat het aan hen ligt een MK.

4. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    deal! ;)

5. cvdw

cvdw Actief lid

27 okt 2006
    214
    0
    0
    He Irisje, wat goed om dit topic te beginnen. Blijkbaar gebeurt het dus veel vaker. Ik had zoals je misschien op het andere topic al heb gelezen ook zo'n voorspellende droom. En nu heb ik afgelopen zondagnacht gedroomt dat ik ongi zou worden of in ieder geval heftig bloede. (Ik wacht nl totdat m'n dode vruchtje eruit komt, m'n laatste ongi was in aug.) En zowaar, ben gister beginnen te bloeden.... Ik droom normaal gesproken nooit bewust, althans heel erg weinig en nu dus 2 'voorspellende' dromen. Toch appart dat instinct van ons.

6. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Dromen.. ik had het juist andersom. Gaat even niet over vervelende dromen, maar juist over de goede. Ik kon niet geloven dat ik zwanger zou zijn. Twijfels, twijfels en nog meer twijfels. Ik droomde toen dat ik de eerste echo kreeg. Was een prachtig kindje (al bijna volgroeid, is nooit bij eerste echo, maar goed).. Ik werd met een enorme smile op mijn gezicht wakker. Ik had mijn kindje gezien en de twijfels waren in 1 klap een stuk minder geworden!

7. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Nou Corien,

Jij bent toch wel het bewijs dat voorspellende dromen bestaan, zou ik bijna zeggen.
    Dan hoop ik maar dat mijn droom die ik vlak na mijn miskraam had, ook uitkomt. (Ik droomde nl. dat ik een meisje had gekregen. Dat zou wel leuk zijn, hihihi.)

8. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hoi laatje,

dat zijn de betere dromen. ik geloof erin dat het een goed teken voor je was.

10 jaar gelden ongeveer droomde ik een keer, dat ik een voldragen buitenbaarmoederlijke zwangerschap had en kon je het relief van de baby zien onder de huid van mijn buik ! whaah ik hoop niet dat die droom een keer uitkomt, maar die is ook allang geleden.

Groetjes irisje

9. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Ik heb zelf ook altijd een twijfel gehad of het goed zat. Bij mijn 1e wist ik ook vanaf dag 1 dat het een jongetje zou worden, nu met 12 weken wist ik het niet...geen idee/gevoel.

Vorige week droomde ik over een miskraam en nu heb ik afgelopen maandag te horen gekregen dat er geen hartje klopt. Wel bij 9.5 week maar het is gewoon gestopt. Volgende week waarschijnlijk de curetage als het niet vanzelf komt, wat ik wel hoop.

Liefs,
    Wendy

10. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Wat erg voor je Wendy! Wat raar dat jij ook van te voren hebt gedroomd over een miskraam. Het komt toch nog wel eens voor.

Heel veel sterkte!

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Ladies,

Ik heb tot 2 keer toe gedroomd dat ik zwanger was, beide keren is uitgekomen. (Ter info de dromen kwamen VOOR mijn eisprong)
    Bij de 1ste zwangerschap droomde ik dat mijn (overleden) oma een baby in haar armen had en weg ging, de volgende dag heb ik het vruchtje verloren.
    Bij de 2e zwangerschap droomde ik na enige dagen telkens over bloedverlies, 2 wkn na posi.test kreeg ik wederom een MK.

Vannacht heb ik weer een droom gehad en hopelijk komt ie positef uit...wie zal het zeggen

Deel Deze Pagina