DIt is ook een vaag verhaal... Heb een vriendin, dat was mijn beste vriendin van mn 7e jaar tot aan mn 18e ofzo... Ik ben nu 24 en heb haar die tijd niet gezien.wel eens gesproken, over de sms. Afgelopen vrijdag gingen we met zn 2e ikeaën Ze weet inmiddels van mijn kinderwens. zegt ze: mijn moeder had van de week gedroomd over jou,dat je zwanger was. ze vroeg is wendy zwanger? Heb haar al 6 jaar zeker niet meer gezien of gesproken! Echt vaag!
Ik had ook gedroomd dat ik zwanger was. Raakte overtijd en dacht he mijn droom komt uit maar paar dagen later toch ongi geworden Helaas Ook zag ik dat een oude vriendin van mij met mijn droomkinderwagen liep ze pasde op mijn kleine en was aan de wandel. Raare is heb geen contact meer met haar. Het was niet haar baby want heeft geen baarmoeder meer. Was in die droom echt van mij raar toch. Liefs lover
Ik had van de week ook weer gedroomd van een positieve test. Mijn overleden pa was bij me in de badkamer toen ik aan het testen was. Echt heeeel vaag. Jammer genoeg was mijn test niet positief afgelopen week.
Afgelopen nacht droomde ik dat ik een positieve test had... Ik droom wel vaker dat ik zwanger ben maar nog nooit dat ik positief test. Ik voelde me zo raar toen, echt zo van er groeit iets in mijn buik. Hele rare droom was dit.. Heb nu wel het gevoel dat ik ieder moment ongi kan gaan worden, dus we wachten af. Groetjes Diaantje78
ik droomde afgelopen week over een afspraak voor een echo bij de tandarts ( vreemd maar waar) daar zag ik een klein wurmpje bewegen in mijn buik en ook hoorde ik een hartje.... ik werd wakker en voelde aan mijn buik , mijn handen werden helemaal warm echt vreemd ik hoop dat het iets betekent hebben ons helemaal suf geklust deze maand hahahahahahahhaahahah
Ik ben sinds een paar dagen ook flink aan het dromen en afgelopen nacht had ik weer eens een rare Werd wakker middenin de droom (het was 5.00 uur ) en heb daarna amper nog kunnen slapen. In m'n droom zat ik in een soort roeibootje met een oom en tante van me en een nicht erbij (zijn allemaal flinke mensen en helemaal niet met baby;s bezig) er was nog iemand bij ...een collega!? en nog 2 mensen die ik me nu ff niet kan herinneren. Verder waren er ook 2 baby;s in het roeibootje (de mijne!? ), maar we zaten met teveel mensen in het bootje...ik helemaal achterin en daarvoor de beebies..nou ja ... Het bootje liep vol met water en het was best een domme, rare angstige droom...het kwartje viel niet dat het bootje te zwaar beladen was met teveel mensen. Wat kan een mens raar dromen he...of dit een betekenis heeft?Afwachten. Liefs Mirre
Heb het alleen bij de eerste zwangerschap gehad. Mijn moeder heeft deze maand gedroomt dat ik kwam zeggen we zijn zwanger> En mijn schoonmoeder heeft in tr een voorspelling gekregen dat ze binnenkort weer oma in spee zou worden. Dus laten we het hopen
Ik heb ook een paar maanden geleden gedroomd dat ik zwanger was en positieve testen had enzo en toen had ik een streepje en die dag daarna werd ik ongesteld... dus volgens mij kan het echt! vananacht heb ik gedroomd dat ik 10.000 euro had gewonnen bij een tv spelletje \/
Er zijn voorbeelden zat dat het wel kan hoor.!...ik geloof er wel in...maar het kan natuurlijk niet bij iedereen anders lag ik de hele dag in mn bedje te dromen
Hmm ja, ik heb dus ook gedroomd vorige week van een pisi test en dat ik het meteen hier wilde vertellen. Vannacht was minder, ik droomde dat mijn vriend was overleden, bah dat was akelig joh, en zo vreselijk echt. Ik zat (net als in het echt) net voor mijn nod, en hoopte vurig dat het toch raak zou zijn, omdat ik hem dan toch nog een beetje bij me had. Pff, wat een nare droom! Wat was ik blij dat ik wakker werd en hem naast me zag liggen...! Maar dromen over de dood zou dus ook te maken kunnen hebben met het begin van een nieuw leven? hmm dat is interessant! Ik denk gewoon dat het komt omdat ik ergens diep van binnen bang ben dat hem echt iets overkomt (hier is overerigens verder helemaal geen aanleiding voor...)
ik heb vannacht ook raar gedroomd ik was in een speeltuin en was helemaal blij en toen ging ik (30 jaar) van een helehoge glijbaan af boven op de rug van een grote witte wolf maar was heel leuk ... dit betekent ook vast niks maar was gewoon een leuke droom
Zoiets heb ik ook wel eens gedroomd. Ik werd toen helemaal huilend wakker. Kreeg weer een knoop in mijn maag toen ik je verhaal las. Op zo'n moment is het wel iets positiefs dat niet alle dromen uitkomen.
ik had ook in de nacht van dinsdag op woensdag gedroomd dat ik een positieve test in me hand had, en smorgens werd ik wakker met een raar gevoel en in me achterhoofd me droom dus waagde ik een testje, en bleek idd ook zwanger te zijn.
ik heb vorige week weer een fijne droom gehad ik teste positief en echt ik was zo blij ik rende naar mijn mannetje die nog in bed lag te slapen we waren helemaal in de wolken zie mijn banner maar een positievetest zoals in mijn droom hoop ik snel te mogen ontvangen vissie wat een verschrikkelijke droom gr maria
Ik droomde vorige week dat een vriendin die id medische molen zit zwanger werd... hoop vr haar zo dat die droom uitkomt.. van mezelf heb ik het ng nt gedroomd ... ook nt toen ik zwanger was van me 2 kindjes... wel al 1x zag ik mezelf in een droom met een dikke buik en ikke maar voelen toen ik wakker werd... wat een verbijstering toen die mount everest was omgeslagen tot een vlak ijslandschap ...
haha ik heb gedroomd dat ik een 6 ling kreeg 29 nov moet ik naar het ziekenhuis voor controle om dat ik nu 2 miskramen heb gehad. en daar he ik over gedroomd dat ik daar kwam en dat ze op de echo zagen dat ik zwanger ben van een zesling haha wat een droom ik heb het gelijk aan mijn man vertel die kreeg spontaan grijze haren haha grapje miranda
Wij waren de tweede ronde en ik had totaal geen tekens ofzo dat ik zwanger was dus hoopte ik er echt niet op. Ik droomde dat ik opstond en een test deed en dat die positief was! Ik vond dit zo raar omdat ik er nog geen enkele keer over gedroomd had en ik die droom echt zo goed herrinnerde en tot in details zelfs. Dus toen ik opstond begon ik te twijfelen want het was eigenlijk nog twee dagen te vroeg om te testen, dacht ik! De droom heeft me overtuigd en ik heb een test gedaan en wat bleek: ik zag al een licht streepje verschijnen! Ik was zwanger. Nu ben ik aan het hopen dat ik eens droom over het geslacht van de baby maar tot nu toe heb ik nog maar juist een droom gehad over mijn bevalling! Die was eigenlijk wel een beetje akelig; ik lag helemaal alleen in een kamer en heb het helemaal zelf gedaan en de baby zelf opgevangen en daarna gewassen enz... Raar hé? Ik heb al een zoontje die met een keizersnede is gekomen en mijn grootste wens deze keer is om natuurlijk te kunnen bevallen, misschien wil deze droom wel iets zeggen? Groetjes
Hoi hoi, Wat leuk zeg al die dromen verhalen, ik droom zelf ook heel veel maar helaas ook heel vaak een beetje eng zodat ik met een bonkend hart wakker word en soms in huilen uitbarst. Vorige week droomde ik ook over "mijn baby" spannend hoor. Nou we wachten maar af maar zoiezo leuk om over dat soort dingen te dromen ! Voor alle dromers onder ons, slaap lekker vannacht en heel veel mooie dromen gewenst. Liefs, Bibu !
Ik had vannacht gedroomd dat ik moest bevallen. Alleen lukte het niet en moest ik een keizersnede ondergaan (omdat er een prop voor zat ). Nu moest het kindje in het ziekenhuis blijven. Mijn man en ik gingen naar de winkel en toen zei ik "kom gaan we even naar het ziekenhuis kijken naar de baby"... en toen zei mijn man "nee niet nu". Is de eerste keer dat ik over een zwangerschap droomde, ben benieuwd.