Ik droomde dat ik zwanger was (paar weken geleden) en inderdaad, ik ben ook zwanger! Dus deze droom is echt uitgekomen!
hadden jullie het "eens" gedroomd of toch vaker voor je NOD, benieuwd me wel. Ga me er niet aan vastklampen, maar vindt het wel leuk om te weten.
Hallo, Ik heb vannacht, voor het eerst, gedroomd dat ik zwanger was. Ik had nog geen test gedaan, maar mijn lichaam gaf alle symptomen aan. Vooral mijn borsten. In het echt, heb ik nu helemaal geen symptomen, ik voel me niet anders dan anders. Maar ik heb ook nog geen symptomen van een aankomende ongi. Normaal gesproken heb ik een aantal dagen vantevoren één of twee puisten op mijn kin. Nu (nog) niet. Nou ja, ik kan niet meer doen dan afwachten en achteraf bekijken of het een voorspellende droom of een wensdroom was. Groetjes, Jaycey
Hier ook zo' n droom niet door mezelf gedroomd maar door mijn zusje. Ze weet helemaal niet dat we bezig zijn, maar ik ontving een sms daar stond in dat ze gedroomd had dat ik zwanger was.En dat het een heel mooi meisje zou zijn. Nou ben benieuwd of ze kan voorspellen. hoop het wel