Cyclus na miskraam

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jollie78, Feb 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jollie78

Jollie78 Actief lid

Jun 26, 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Hoi,

Wie weet raad???
    Ik heb nu een miskraam, na ongeveer 4 1/2 week. Op dit moment ben ik nog hevig ongesteld.

Maar de volgende vraag is natuurlijk, hoe gaat het nu verder?
    Kan ik nu weer gewoon vanaf de eerste dag met echte bloeding weer als dag 1 gaan tellen? Komt je cyclus weer meteen op gang of is dat voor iedereen anders?

Alvast bedankt voor jullie reacties...

2. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Vervelend van je miskraam zeg! Ik zou niet zo goed weten hoe je nu moet tellen, zit een beetje in hetzelfde schuitje. Ik ga vrijdag naar de ha en dit was een van mijn vragen, maar ik lees hier dus graag mee...

3. Jollie78

Jollie78 Actief lid

Jun 26, 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Toevallig, ik ga morgen naar de ha, misschien....ik weet nog niet of ik het door moet laten gaan. Maar het is idd misschien wel een goed idee om dat even te vragen.

Hoever was jij als ik vragen mag?

4. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Je kan de eerste dag van je miskraam tellen als eerste cyclusdag is mij toen verteld. Alleen kan je cyclus aardig van slag zijn waardoor het een langere cyclus kan zijn. Bij mij kwam de eerste ongi op 30-31 dagen na de miskraam. Dus redelijk op tijd, anders ís het altijd zo'n 28 dagen...

Groeten, MVL

5. Jollie78

Jollie78 Actief lid

Jun 26, 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Dank je voor je antwoord.

Mijn cyclus is altijd al onregelmatig, dus dat wordt lastig. Maar mag je het meteen weer proberen, of moet je eerst nog een menstruatie afwachten?

6. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,817
    10
    38
    Jollie zit helaas in het zelfde schuitje.

Je kan de dag van de mk als dag 1 aanhouden je weet natuurlijk niet precies wat je lichaam doet kwa cyclus je mag er gelijk weer voor gaan. Sommige doen na een week of 2 een test om te kijken of die negatief is zosat je weet dat alles schoon is.

sterlte en ik hoop dat je gauw weer zwanger ben

7. Brig22

Brig22 Actief lid

Dec 5, 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

heb ook net een mk gehad, sterkte meis!
    Je mag gewoon, zodra je echt helemaal klaar bent met bloeden, weer gewoon aan de bak hoor:), succes met zwanger raken.

Liefs

8. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    Ik heb in juli 09 een miskraam gehad met 5,5 week en ben vanaf 't bloeden gaan tellen als 1e cyclus dag.. Het bloeden hield aan als een normale menstuatie.
    Daarna werd ik na 32 dagen weer ongesteld... en na die tijd is 't alsnog een beetje vanslag, zoals je mn banner kan zien! Terwijl ik vier maand voor mn MK een redelijke regelmaat er in had. Maar de laatste twee cylussen voelde ik mn eisprong weer zoals normaal, dus ik hoop dat het nu weer een beetje in "vorm" begint te komen.

Sterkte met het verlies van je MK. Ik ben er nog niet overheen.

9. Jollie78

Jollie78 Actief lid

Jun 26, 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    @Brigg22, dank je voor je reactie. Wat erg voor je dat het ook bij jou mis is gegaan. Ik duim voor je dat het ook bij jullie snel weer raak is.

@G89, jeetje, jullie geduld wordt wel erg op de proef gesteld.
    Vervelend dat je cyclus zo van slag is. Mijne was altijd al onregelmatig, dus daar hoef ik niet bang voor te zijn. Maar als je altijd wist waar je aan toe was, dan is dat wel balen dat dat nu niet meer is. Hopelijk is het positief dat je nu wat gevoeld hebt en ik duim voor je dat het nu gauw weer raak zal zijn.
    Sterkte meid!

Share This Page