hallo allemaal , ik vroeg me eigenlijk af of bij jullie (zwangeren) ook zo vroeg in de zwangerschap je boobs zo snel groeide.?.. binnen 1 maand is mijn cup maat van 80c naar 80D gegaan dus me bh's zijn nu allemaal te klein en met die gevoellige (.)(.) doet het helemaal pijn hahaha grtz Ramona
juist in het begin werden mijn boobies veel groter. rond week 20 bleven ze gelijk en nu stan ze stil. heb begrepen dat me nog wat te wachten staat als ik bevallen ben
hahaha ik ken het... ben ook van een kleine c naar een grote d gegaan hahaahah mijn vriend heeft er geen problemen mee hahahha... heb gelukkig ook geen last van gevoelige borsten dus dat valt ook wel weer mee...
Hier ook! Na de borstvoeding periode van mijn andere dochter was het wat minder geworden en een cup na beneden gegaan.. maar bij deze zwangerschap zag ik na 4 weken alweer verschil en nu helemaal (18 weken) ze zijn eindelijk weer mooi stevig
Ik ben van cup A naar cup C gegaan, en die is alweer te klein Kan geen bh's meer verdragen, en vocht dat daaruit komt!
Ik ben van D naar F gegaan, gelukkig is het rond de 22ste week gestopt. Alleen als na de bevalling de melk opgang komt dan zullen ze nog wel een maat groeien. Bij mijn zoontje ging ik van C naar F na de bevalling en hield ik er en D aan over. Ik hoop niet dat ik er nu een E aan over hou.
van 75B naar 80B.. voor mij al heel wat Maar volgens mij zijn ze nu gestopt met "groeien". Ik heb niets te klagen.. ze zijn nog makkelijk te dragen.
Zwangerschap dochter: ik paste nog de B-cup, maar toen ze geboren was ben ik een voedigs-BH gaan kopen.. was toch een C! Na de borstvoeding gingen mijn dames naar een A-cup En nu heb ik al een C-cup! Wat ik wel jammer vind is dat ze niet opvallen. Ik zie overduidelijk dat ik big boobies heb (manlief ook ) maar als ik gewoon gekleed ben vallen ze niet op vanwege de buik... Vind ik wel jammer...
Ik was ook binnen een paar weken een cupmaat gegroeid. Heb al vlot goede stevige bh's zonder naden gekocht, de andere bh's kan ik echt niet meer aan.
Bij mij zijn ze gegroeid van 80E naar 85H.... Het is een zware boel aan het worden en ik ben benieuwd of ze die laatste 16 weken nog meer gaan groeien
Bij mij zijn ze vrijwel meteen van DD naar G gegaan. Moest op de dag van de pos. test meteen om een BH. Voorlopig is het na de groeispurt rustig, soms nog wel gevoelig en wat jeuk rond de tepels. Ze groeien nu ff niet in ieder geval. Hoop dat er niet nog een cup bijkomt tegen het einde van de zwangerschap.