Natasja, ik temperatuur nog niet dus ik weet niet of het voor mij hoog is, maar op dit moment heb ik 37,62. Als dit niet aan het feit ligt dat ik niet helemaal lekker ben (heb sinds dit weekend geen koorts meer gehad en ik voel me verder ook prima) is er dan iets van die temperatuur te zeggen? Of moet je daarvoor al een tijdje getemperatuurd hebben om er zicht op te hebben? Misschien heb ik deze temp. altijd wel tijdens mijn NOD... Ik loop me weer gek te maken he. Iemand, somebody: vertel me dat ik moet stoppen hiermee! 8)
Stop! hahahaha nee je moet dus smorgen tempen voordat je je bed uitstapt en voordag je maar iets hebt gedaan. Je moet echt een cyclus tempen wil je weten wat jouw temp is normaal. nu weet je dat niet. plus het feit dat je niet echt lekker bent. liefs Natas
haha dank je Pffff ik weet wat ik aan het doen ben en dat is niet goed! Ik wacht tot morgen af en dan ga ik testen. Als ik niet zwanger ben ga ik gewoon beginnen met tempen (in de ochtend) haha doeiii fijne avond iedereen!
Hey meiden: ik heb vanochtend toen ik opstond en nog steeds niet ongesteld was een zwangerschapstest gedaan... ennuh: dikke vette stip hoor Kortom: ik ben zwangerrr! (zie foto ZW-test in mijn album) Ik kan het haast niet geloven. (Ik ben om 1300 uur weer vrij van mn werk dus ik ga dan gelijk nog een test kopen!) Ik ben zo blij. Mn mannetje heb ik letterlijk wakker geschudt maar hij kon het niet goed zien want had zn bril niet op Hij bevat het nu ook nog niet helemaal, zo schattig Veel liefs Linda
Hallo, ik wilde even laten weten dat ik wel ongesteld geworden ben vandaag. Ik heb 3 dagen last gehad van oud bloed en nu heeft het toch door gezet. Wel vreemd want het was al de 39 e na mijn menstuatie. Iedereen succes. groetjes Ilse
gefeliciteerd Linda met je zwangerschap. Zo te zien heb je er lang genoeg op gewacht. Geniet ervan zou ik zeggen. gr vruchtje p.s. mijn temp was vanochtend nog hoog en zou morgen ongie moeten worden spannend dus. Maar na al die rondes (19) geloof ik er bijna niet meer in.
Dank jullie wel Ik kan het nog steeds niet geloven, het is zo onwerkelijk. We zijn bijna 2 jaar bezig geweest idd Nu maar hopen dat ik de eerste paar maanden zonder problemen doorkom!
Bij mij was mijn temp ook vrij hoog gisteren en eergisteren. Maar ja, was bij mij wel vertekend beeld doordat ik een beetje ziekjes ben. En ik temperatuurde ook nooit dus weet ik niet wat voor mij een normale temp. was. Maar ondanks dat vond ik die van mij al hoog (37,62) Dus kop op (kijk naar mij, bij mij is het na zo'n tijd ook nog gelukt) dus blijf hoop houden meid. Probeer positief te blijven he, hoewel dat erg lastig is als je er al zo lang mee bezig bent. Dikke knuffel iig en ik zal voor je duimen dat ook jij goed nieuws krijgt 1 deze dagen!
@Linda76 Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zelf heb een paar dagen terug 36.9 getempt, gisteren 37.2 en vanochtend 37.0 Eigenlijk niet echt heel erg betrouwbaar omdat ik ook haast nooit temp, maar morgen zou ik ongesteld moeten worden, ik ben best wel zenuwachtig, maar ik kan er maar beter vanuitgaan dat ik door moet naar de volgende ronde. Dan bespaar ik mezelf een grote teleurstelling.