Voorstel misschien ????

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Sabrina25, Dec 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Je kunt er toch niet voor kiezen om een titel niet te lezen?? Oke, dan moet je dit hele subforum links laten liggen, maar dan sluit je jezelf gelijk ook van Televisie en Films af.

2. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    1,368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Volgens mij begrijp je het niet he.
    Het onderwerp al wil ik nog geen eens lezen. Er kan toch een apart subje gemaakt worden voor alleen het nieuws.
    Als ik dan zo graag al dat leed wil lezen of alleen al de onderwerpen zien dan klik ik daar op.

Het klote nieuws staat tussen de gtst verhaaltjes en weet ik veel wat in. Nou leuk ontwijken kan je het dan. Niet dus

3. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    2,072
    309
    83
    verpleegkundige
    Maar vaak staat er wel in de titel al wat er gebeurd is, alleen voor de details zelf moet je het topic openen. Vinden jullie het geen idee om dan 1 topic aan te maken waar dit soort berichten dan in moeten worden verzameld , net zoals beroemd en zwanger? Of is deze optie al eens besproken en afgewezen want dan houdt het hier natuurlijk op.

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Precies.

5. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    1,368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Dan heb je een hele rij

Schokkend nieuwsbericht
    Schokkend nieuwsbericht
    Schokkend nieuwsbericht
    Schokkend nieuwsbericht
    Schokkend nieuwsbericht

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Precies wat ik al eerder zei, de schokkende nieuwsberichten zijn hier sowieso al buiten proporties.

7. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Ja ok, maar beter dit dan met details erbij, en als je op de topic titel gaat staan zonder te klikken, zie je de eerste zin van het bericht, en daaraan kan je dan zien of je het bericht gelezen hebt.

Ik ben ook voorstander van een apart subtopic voor nieuws, maar als dat niet te realiseren is, lijkt me dit een prima alternatief. ;)

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,164
    8,145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    je mag toch wel gewoon vragen en opperen en dan lezen in de reacties van mensen of er mensen zijn die dezelfde mening delen.

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Of dus 1 topic waar al deze nieuwsberichten in geplaatst kunnen worden.

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,164
    8,145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dan nog open je het topic en staat er een link naar www.nu.nl of www.telegraaf.nl

11. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

ik lees hier dus bijna nooit omdat ik dat niet wil lezen.
    De titels laten al erg weinig te raden over en ik ben nu al emotioneel gnoeg door mijn hormoontjes. Zit ik straks de hele avond weer te janken.

Als ik lees: Baby in glascontainer, denk ik al die baby is dood
    oma gooit kleinkind van brug, zal kindje het wel niet overleefd hebben...

Dan open ik het topic niet eens, heb ik de laatste dagen geen nieuws gezien en lees ik geen krant op internet. Ik vind het gewoon te emo momenteel.

12. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Daar kwam ik eerder in dit topic ook mee, maar was volgens mij niet zoveel animo voor ;)

13. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

en nog maar niet te zwijgen over het feit dat een laatst geplaatst bericht in dit subforum gewoon in de inhoudsopgave/overzicht van de hoofdpagina te zien is. Dan kun je nog zo niet willen zien, dan zie je het toch.

14. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Zeg ik dat het niet mag??? Nou volgens mij niet.Ik zeg alleen dat je het hier waarschijnlijk niet voor elkaar krijgt om een extra gedeelte te krijgen wat zij graag wil,, daar heb je toch echt lotte of jan voor nodig.

15. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Serieus, waarom toch doorlezen als je een topic titel ziet die je niet aanstaat, en er dan ook nog 's nachts van wakker liggen? Dan doe je het toch echt jezelf aan, leg de verantwoordelijkheid voor jouw gevoelens niet bij een ander neer. Je bent slachtoffer van je eigen nieuwsgierigheid.

Als je bijvoorbeeld op de tv iets schokkends ziet, dan zap je toch ook weg, of vraag je dan aan de tv zender om voortaan geen schokkende dingen meer uit te zenden? Bye bye nieuws, hoera censuur?

De wereld is nou eenmaal geen roze wolk, er lopen een hoop verrotte figuren rond. Ik vind het jammer dat sommigen hier liever gaan voor de betuttelmethode in plaats van de ellende te erkennen.

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,164
    8,145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    daar gaat het niet om, het gaat erom dat er bijna alleen maar van die kloteberichten worden geplaatst terwijl er zat leuke nieuwsberichten zijn maar daar wordt zo overheen gescrold. En nee, niet alles is een roze wolk, maar ook niet alles is een onweerswolk, en ja, je mag best met leed worden geconfronteerd, en nee dat hoeft niet 50 keer per week en op 900 sites.

Als iemand hier advies vraagt over of ze een kindje moet houden of niet en daar heel erg mee in tweestrijd zit door ongelukkige k*tsituaties, naar verleden en psychologische problemen, en hier advies vraagt aan vrouwen mbt het (alleen)leven met een kindje, wordt zo iemand helemaal de grond in getrapt en voor moordenaar uitgemaakt en dat mag dan volgens de reacties niet op een zwangerschapsforum worden geplaatst omdat dat oneerlijk is voor alle vrouwen die een kindje willen. Dat mag dan weer niet. Niet alles is toch een roze wolk? Dat is ook leed, maar daar willen mensen dan niet mee geconfronteerd worden.

Maar 100en berichten over vermoorde kinderen en babys "moeten we maar onder ogen zien, want niet alles is een roze wolk"

17. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    2,072
    309
    83
    verpleegkundige
    Klopt maar in de titel lees al precies wat er gebeurd is. Dat hoeft voor mij niet.

18. adi

adi Niet meer actief

Sorry, maar jouw oplossing is dan om ervoor te pleiten dat het ongeluk maar naar een andere straat verplaatst moest worden, omdat anderen jou moeten beschermen tegen jouw nieuwsgierigheid om dingen te zien/ lezen waar je niet tegen kunt???

Er hebben hier genoeg mensen geschreven dat je het niet moet lezen als je het niet WILT lezen (ik voel me persoonlijk verplicht om aandacht te besteden aan dit soort nieuws, verplicht naar de slachtoffers).
    En jouw reactie is dan: maar ik ben zo nieuwsgierig??? Bij wie ligt het probleem dan vraag ik me af? :(

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,164
    8,145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Juist, ik bedoelde met mijn reactie dat je dan net zo goed zelf naar die site kan gaan en daar kan gaan kijken. Hier worden enkel van die topictitels geplaatst, dan open je het staat er alleen een link.

Er word nooit inhoudelijk op in gegaan, in 99,9% vd gevallen staat er alleen een link gemeld, en dan maar wachten op de oooh, aaah,ieeeh, eeh en uuh reacties, wat heeft dat voor nut?

20. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    2,072
    309
    83
    verpleegkundige
    Helemaal mee eens Devilchase.

Share This Page