Voorstel misschien ????

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sabrina25, 1 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Misschien had je dan beter je tekst weg kunnen halen want dat gaat helemaal nergens over

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Prima als jij dat vindt meid ;)

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

okiedokie kan gebeuren, no hard feelings :D

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Gelukkig maar :)
    Ben normaal helemaal niet zo fel hoor, dacht echt dat ik iets vreselijks zat te lezen haha... zal wel van de hormonen komen ;)

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou dat gebeurd hier nou normaal nooit op het forum ;) :D

6. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Ik weet best dat deze berichten niet onder het tapijt moeten worden geveegd. Maar iemand anders schreef al, het is alleen maar oh en ah en dat een paar pagina's lang. En verder worden hier regelmatig de meest afschuwelijke onderwerpen van allerlei verschillende nieuwssites verzameld in 1 forum. Dat kom je dan weer minder tegen op nu.nl.

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Van mij mag er ook een speciaal topic met schokkend komen hoor.

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik snap eerlijk gezegd het probleem ook niet.
    Als je het nieuws op de tv kijkt wordt er toch ook niet gewaarschuwd en als je de krant open slaat dan zie je ook de niets verzwijgende titels...incl foto's
    Ik snap wel dat de berichten schokkend kunnen zijn, maar om daar nu een vorm van censuur voor te vragen.....gaat mij net weer wat te ver. Vind het toch een beetje de kop in het zand politiek;)
    Als dr boven staat, schokkend moord ..... dan weet jetoch ook dat er iemand om zeep is geholpen, weinig andere mogelijkheden lijkt me met zo''n titel.
    Ik denk dat wanneer je dr niet tegen kunt je beter je nieuwsgierigheid moet beheersen en de topics niet openen.

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Hoi meiden,

We gaan nog niks wijzigen aan de manier waarop nieuwsberichten geplaatst kunnen worden op zwangerschapspagina. Het is erg moeilijk onderscheid te maken tussen schokkende - en niet schokkende berichten. De afgelopen jaren hebben we gestuurd op basis van meldingen en op basis van onze eigen mening. Ons doel is het voorkomen van schokkende berichten en dan met name berichten waarin foto's en/of video's geplaatst zijn. Vind je dat een bericht echt niet door de beugel kan meld 'm en dan kijken we ernaar.

Ook leggen we de verantwoordelijkheid bij jullie. Als je zelf twijfelt of een bericht schokkend is of niet, plaats 'm dan niet.

Lotte

Deel Deze Pagina