Goedenavond iedereen, Ik lees en reageer al ffies. Toch maar even voorstellen. Ik ben katinka, en heb een dochter van 14 maanden, Dat ik zwanger was 7 weken heeft haar vader me uit huis geschopt.. Opgevangen door de liefste moeder van de wereld Daar een mooie baby kamer gemaakt, 11 maart was ik uit gerekend en 10 maart kreeg ik weeen. 11 maart om 4 over half 3 ben ik bevallen (op de uitgerekende datum) Van mijn lieve lieve fleur Dat ze een jaar werd zat ik een dag daarvoor in ons nieuwe huisje Suppper blij dat ik het in ons nieuwe huusje kon vieren Ondertussen een geweldige vent ontmoet.... Eigenlijk al 7 jaar lang in me leven, nu een 8 maanden mijn ♥♡ en ... we willen heeeeel graag een 2e kindje
Welkom fleurt2012 Blij dat je je leven met je dochter zo goed heb kunnen oppakken nadat je ex je dat heeft aangedaan. Hoop dat je met je nieuwe liefde een gauw een liefdesbaby mogen maken!
Hoi Katinka, wauw toch wel even heftig. Gelukkig zijn jullie samen goed terecht gekomen. Nu op naar je liefdesbaby met deze bijzondere vent van jou! Dat die maar snel mag komen