Hallo allemaal, Wij waren blij verrast eergisteren met een positieve test, vervolgens gisteren nog een paar testen er tegenaan gegooid want wij geloofden het niet. Twee dagen na het uitblijven van mijn erg regelmatige menstruatie, dus op internet zag ik dat ik dan al in de 5e week zit! Dat dit op deze manier gaat wist ik niet! Helemaal blij! Ik ben een echte newbie dus hoop veel aan dit forum te hebben. Ik weet niet wat ik verwachten kan en ben alleen verbaasd over mijn eigen lichaam: last van mijn darmen en ik dacht dat ik nu echt teveel gegeten had (voor de test) omdat mijn broeken vorig weekend niet fijn zaten. Nu begrijp ik dat dit juist die darmen zijn! Zo een heel verhaal, maar zoals jullie begrijpen is het mijn eerste, maar zeer gewenste, zwangerschap! Groetjes Onsje
gefeliciteerd! haha ik wist dat ook niet dat je er twee weken bij op moest tellen.. snapte er niks van! geniet er van!
Gelukkig! Ik ben dus niet de enige die het niet wist vanaf welk moment je moest tellen. Het gaat wel ineens hard zo! @ Loesje: Je bent een week verder, grappig! Heb jij last van zwangerschapskwaaltjes? Buiten vermoeidheid en die vervelende last van mijn darmen merk ik volgens mij niets. Ben ook helemaal niet misselijk.
@onsje; ik voelde me vanaf het begin al anders, was moeier dan normaal en had af en toe misselijkeidsvlagen. Ook waren mijn borsten gespannen en gevoelig. Op dit moment lijkt mijn misselijkheid alleen maar toe te nemen, heb ik nog steeds last van mij borsten. Voel me gewoon niet lekker door die misselijkheid, hopelijk word jij ervoor gespaard! Verder ben ik heel gelukkig met mijn zwangerschap hoor!! Heb het er allemaal voor over! Maar dan ben jij ok in aprl uitgerekend. Join de april 2013 club onder zwangerschapsclub, gezellig!
Welkom en van harte! Wellicht een overbodige vraag, maar gebruik je al foliumzuur? Verder is het leuk een banner te maken, zo kun je elke dag zien hoe ver je al bent.
Hallo! Foliumzuur gebruik ik al een tijdje. Ik was wel een weekend weg geweest en heb het toen niet geslikt. Toen was ik waarschijnlijk net zwanger. Dat was dus niet handig, maar daar kan achteraf ook niets aan gedaan worden. De banner heb ik gemaakt, is leuk om uit te zoeken trouwens! En onzeker ben ik nog steeds en dat zal ook nog wel een tijdje zo blijven. Is toch niet niks wat er nu gebeurd. Nu geloof ik inmiddels al wel dat ik zwanger ben! Dan blijft nog wel het stemmetje in mijn achterhoofd dat zegt dat er nog van alles mis kan gaan. Maar ik ben vastbesloten om ondanks dat stemmetje wel te genieten van deze mooie tijd. En hoe is het met jullie? Onsje.