Voorstellen Astrid

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Assiebassie, 5 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assiebassie

5 jul 2008
    15
    0
    0
    Administratief medewerkster Verslavingszorg Utrech
    De Meern
    Hallo allemaal,

Ben toevallig op deze site terecht gekomen en het leek me leuk om hier mijn verhaal ook kwijt te kunnen.

Mijn naam is Astrid, ben 37 jaar, moeder van 2 zoontjes, Kevin van 5 en Dylan van 3.
    Mijn man Marcel en ik willen graag nog een 3de kindje dus zijn we in februari weer begonnen met "proberen" om zwanger te worden.

Bij zowel Kevin als Dylan ging dat helaas niet op de "gewone" manier maar zijn we in het ziekenhuis beland voor KI (kunstmatige inseminatie). Voor Kevin hebben we 9 pogingen gehad en voor Dylan (gelukkig) 1 poging.
    Op dit moment zijn we ook weer in het ziekenhuis beland omdat ik blijkbaar niet op een gewone manier zwanger kan worden. Jammer maar helaas.
    Momenteel zit ik te wachten op mijn menstruatie want ik kreeg bericht dat ik bij mijn eerst volgende menstruatie aan de beurt ben voor KI.
    Helaas is mijn ovulatie zo onregelmatig dat ik er geen pijl op kan trekken wanneer mijn menstruatie zou moeten beginnen. De ene keer heb ik een cyclus van 26 dagen dan weer van 32, 30 of 28 dagen....
    Balen want nu kan ik ook mijn banner niet goed instellen....

Ik wens iedereen veel succes met zwanger worden, zwanger zijn of bevallen.

2. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Er lastig als je niet op de "normale" manier zwanger kan raken, hopelijk kun je snel beginnen en is het snel raak dmv KI.

Heel veel succes.

Liefs wolly :)

3. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Welkom en superveel succes gewenst!

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Welkom :D
    Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Welkom hier

Deel Deze Pagina