Voorstellen en een vraag

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door DGbeautiful, 7 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DGbeautiful

DGbeautiful Nieuw lid

7 jan 2009
    2
    0
    0
    Fotograve & Thuiszorg
    Nijverdal
    Halloooo... Mijn vriend en ik waren zo aan het rond kijken op deze site, en willen graag een kindje dus we dachten we melden ons aan!

Ik had ook een vraagje, ik ben vaak ongesteld om de 3 maand ipv om de 3 weken, hebben meer vrouwen hier ervaring mee? En wat hebben jullie ermee gedaan? Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 27 November 2008, dus had al ongesteld moeten worden nu, ik ben het nog niet heb een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief.

En foliumzuur, zou ik dat nu moeten gebruiken of nog niet?

Allemaal suc6 als jullie bezig zijn met zwanger worden...

Groetjes Ons

2. gimena

gimena Niet meer actief

hey welkom.
    het beste is van wel om open rugentjes enz te voor komen als je zwangeraakt!

3. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Welkom op het forum!

Als je zwanger wilt proberen te raken kun je het beste wel foliumzuur gaan slikken i.v.m. het risico op een open ruggetje. Je kunt dit zonder problemen heel lang slikken.

Zelf had ik na het stoppen met de pil (in juli 2008) een hele rare cyclus. Eerste cyclus was 120 dagen. Tweede cyclus leek ook weer lang te gaan duren, totdat ik 'symptomen' kreeg en zwanger bleek te zijn. Je kunt dus wel gewoon zwanger raken met een onregelmatige cyclus!

Veel succes!

4. Ingrid1978

7 jan 2009
    8
    0
    0
    Ik zou zeker gaan beginnen aan foliumzuur!

5. 4days

4days Niet meer actief

Welkom hier! Ben je pas gestopt met de pil? Dan ben je aan het ontpillen. Ben je niet pas gestopt met de pil? Dan zou ik naar de dokter gaan! Met zo'n lange cyclus heb je kans dat je geen eisprong hebt...
    Groetjes!

6. 4days

4days Niet meer actief

Oja, en foliumzuur alvast beginnen idd, kan nooit kwaad!

7. Hoi welkom op het forum.
    Net zoals de anderen al zeggen, foliumzuur is zeker aan te raden.
    Kan je niet vroeg genoeg mee beginnen ;)
    Het is niet helemaal duidelijk wanneer je me de pil gestopt bent. Als 27 november je laatste menstruatie was voordat je gestopt bent me de pil, dan kan je cyclus nog helemaal van slag zijn.

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Welkom :D

Deel Deze Pagina