Met hoeveel weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Miran, 27 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miran

    Miran Lid

    28 jul 2005
    56
    0
    0
    Ik heb mijn eerste afspraak bij de verloskundige op 9 nov. Dat is dan ongeveer de 11e week. Nu hoor ik steeds vaker dat er met 8 weken al een echo wordt gemaakt en dat ze het hartje gehoord hebben. Hoe zit dat precies. Wie is wanneer voor het eerst bij de vk geweest? Krijg je dan ook de verklaring voor je werkgever?
     
  2. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    de verklaring moet je naar vragen maar kun je ook bij je huisarts krijgen

    ik ben voor het eerst bij de verlos geweest toen ik 8weekjes zwanger was toen kon ze bij mij nog niet het hartje horen met 12 weekjes heb ik een echo gehad
     
  3. tomenjerry

    tomenjerry Fanatiek lid

    15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ik heb met 6 week een inwendige echo gehad om vast te stellen of ik zwanger was en of het wel goed was aangezien ik steds bloedverlies had, dit is doorgegaan tot bijna 7 maand zwangerschap. een werkgeververklaring heb ik nooit gehad van de huisarts wist niet eens dat dat nodig was. is bij mij op het werk ook niet naar gevraagd, ze merkten wel dat ik zwanger was aangezien ik alles er onder kotste.
     
  4. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik kreeg een termijn echo omdat er niet duidelijk was hoelang ik zwanger was, omdat ik nooit menstrueerde.
    Op dat moment was ik 9 weken en een dag zwanger.
    Werkgevers verklaring moet je idd zelf naar vragen, maar je bent ze niet altijd nodig, verschilt per baas volgens mij

    Groetjes
     
  5. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi

    Ik ben met 12 weken voor het eerst naar de verloskundige geweest , en heb toen ook een echo gehad.

    groetjes yvonne
     
  6. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Normaal gesproken krijg je met 11/12 weken een echo.
    Doordat ik de vorige keer een miskraam heb gehad, kon ik met 8 wk al een echo krijgen. Dit is dan meer ter geruststelling.
     
  7. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik heb met 9 weken een echo gehad, vanwege bloedverlies! Groetjes
     
  8. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik heb met precies 7 weken een echo gehad, dit omdat de huisarts en ik dachten dat ik langer zwanger zou zijn (ruim 8 wk) en omdat de vorige een miskraam was en dus nu de termijn bepaald moest worden. En inderdaad ben ik aan de vroege kant geweest, maar dat was ook om meer zekerheid te krijgen, hartslag zien enzo. Maar ik geloof dat het normaal met 11 a 12 weken is.

    Groetjes van Kiki
     
  9. Miran

    Miran Lid

    28 jul 2005
    56
    0
    0
    Bedankt maar weer! Ik ben weer een beetje wijzer geworden!
     

Deel Deze Pagina