Hallo lieve vrouwen/meiden. Ik zal me even voorstellen want ik ben nieuw hier. Ik ben een meid van 27 jaar,heb ruim 4,5 jaar een relatie met mn lieve vriend en woon daar nu 2,5 jaar mee samen. Ik ben kraamverzorgster dus de hele dag het geluk hebben om voor het gezinnetje te mogen zorgen en de kleine. Een heeerlijk beroep. Wij willen net als jullie graag proberen om papa en mama te worden. Ik heb ruim 5 jaar lang achter elkaar de pil moeten slikken omdat ik 1 op de zoveel procent was die zo erg last had van de menstruatie dat ik niet eens kon werken of normaal uit bed kon of naar de wc kon....enz...... De gyn vertelde mij ook dat er niks met mij mis was alles zag er goed uit en als ik ooit zwanger wilde proberen te worden mocht ik het eerst zelf proberen en lukte dat niet zonder de hormonen van de pil dan moest ik weer terug komen. Nu ben ik sinds november gestopt met de pil en werd ik gelijk goed ongesteld......nergens meer last van dus ik ben heeeel blij dat ik niet terug hoef naar de gyn. toen ben ik ruim 80 dagen ofzo niet ongesteld geweest omdat mn cyclus natuurlijk helemaal op gang moet komen maar ik had ook rare symptomen dus in die tijd ook 4 keer een zwangerschapstest gedaan en je raad t al allemaal negatief. Maar ik had ook achter mekaar blaasontsteking heeeel raar. Nu ben ik vorige maand voor het eerst 2 dagen flink ongi geweest en de derde dag zwakte het al af nog een beetje bruinig slijm en nu deze maand weer hetzelfde. Dus ongeveer maar 3 dagen. Zal dat nu mijn cyclus zijn? En ik ben ook al een lange tijd echt zeer moe ik kan de hele dag wel op bed liggen en als ik bijvoorbeeld op een vrije dag uit heb geslapen dan ben ik nog moe, Dus ik heb bloed laten prikken en woensdag krijg ik daar de uitslag van. En wat ik zo raar vind is dat ik nu vanaf donderdag middag een pijnlijke onderbuik heb vooral bij mijn schaambot en het straalt uit naar links en rechts het lijkt net hevige spierpijn maar ik heb niks gedaan dus t kan geen spierpijn zijn. Ook als ik hoest doet t pijn en ik heb nu steeds de neiging om in me buik zachtjes te drukken om te voelen waar het pijn doet. Je voelt het de hele dag door. Ook met slapen en bukken enz.. Ik heb al jaren last van obstipatie nu ga ik al ruim een week 2 keer per dag naar de wc echt ongelovelijk dat is wel heerlijk dan voel je je wel opgelucht. En ik heb ineens verschrikkelijke zin in fruit(miss helpt dat voor mn ontlasting) Ook heb ik weinig eetlust. En dikke witte slijmerige afscheiding. Zo das een heel verhaal iemand hier ook last van? Groetjes mij.
Hoi, Helaas heb ik geen antwoorden op je vragen. Zelf komt me dit allemaal niet bekend voor....sorry. Ik hoop dat anderen je beter kunnen helpen. Liefs
hey angelina! helaas kan ik je niet helpen, maar die uitstraling bij je schaambot en dat gevoel in je buik,,,wellicht kennen meer meiden dit. ik hoop t, meid veel succes en die onzekerheid is enorm lastig...ik hoop dat je snel positief nieuws hebt x
heee dames bedankt voor jullie reactie ik heb nu maar lekker een warmte compres op mn buikkie gelegd want het lijken ook een beetje ongesteldheidskrampen alleen er komt al 5 dagen niks haha en jullie ook heel veel succes! hoop dat bij jullie ook snel goed nieuws is xx
Hoi Angelina, WELKOM HIER! Over jouw klachten.... Ik heb zelf ook nadat ik met de pil gestopt ben het gevoel dat alles ineens anders is... Moeheid, heb ik ook last van. Kan misschien iets met hormonen te maken hebben, je lichaam moet tenslotte ineens zelf allerlei hormonen aan gaan maken in plaats van onderdrukt te worden met de pil. Ik ga er maar vanuit dat dat gewoon energie kost en dat ik daarom wat vermoeider ben. Misschien is het ook wel zgn voorjaarsmoeheid en gaat het straks wel weer beter als het echt lekker lente wordt. Maar wel goed dat je bloed hebt laten prikken, dan kun je in ieder geval al het andere uitsluiten. Pijntjes, krampjes piepjes.... Tja, wat ik allemaal al niet gevoeld heb sinds het stopen met de pil. Kan het niet zijn dat je vlak voor je eisprong zit? Dat je de spanning op je eierstokken voelt? Zelf heb ik daar elke maand echt twee dagen goed last van en daarna blijft het nog een paar daagjes een beetje nazeuren. En ook mijn darmen zijn 10 x actiever geworden sinds het stoppen met de pil. Zit ineens ook een stuk vaker op de WC. Net nog... En afscheiding.....lees hier de verhalen maar eens, dan zie je echt van alles langskomen. Soms is die slijmerige afscheiding ook een teken van je vruchtbare dagen, alhoewel deze bij mij doorzichtig is, maar bij sommige meiden ook wittig. Maar als je echt langere tijd witte afscheiding hebt, kan het ook zijn dat je een vaginale schimmelinfectie hebt. Klinkt erger dan het is en is makkelijk te behandelen bij de huisarts. het kan zijn dat je vagina door invloed van je veranderde hormonen nog niet helemaal een goede balans heeft gevonden en dat je daar ook de blaasontsteking aan te danken hebt. Als het ook jeukt bv, zou ik zeker even langs de HA gaan. En drie dagen ongesteld hebben ook wel meer meiden hier (ik zou ervoor tekenen hoor!). Daar zou ik me geen zorgen over maken. Heel veel succes met het ontdekken van je cyclus en ik hoop dat je snel zwanger bent meid!
Hallo, WELKOM! in mijn zwangerschap bheb k ook last in mijn buik gehad.. eigelijk bijna de hele zwangerschap straalde ook uit..ik heb toen wanneer ik zat een kruikje op mijn buikgelegd en dit voelde wel prettig.. Moe zijn ook heel herkenbaar.. toen ik nog niet wist dat ik zwanger was ( op vakantie in mexico) lag ik iedere dag om 8 uur in bed.. en na 12 uur slapen nog steeds moe.. en last van obstipatie heb ik ook gehad.. tijdens mijn zwangerschap niet.. en nu ook weer.. afscheiding ook latvan gehad.. hahah het lijkt mijn verhaaltje wel.. had het zo kunnen schrijven.. durf niet te zeggen of dit bij iedereen symptomen zijn.. of dat het te maken heeft met stoppen van de pil.. liefss succes..
Hallo! Bedankt voor je verhaal ik heb dit nog nooit gehad met mn buik t lijkt ook harder dan normaal net boven mn schaamstreek,en ik ben vanaf november gestopt met de pil en ben toen al flink aan t ontpillen geweest maar nog nooit eerder dit meegemaakt. Gisteren kreeg ik ook echt van die ongesteldheidskramp had er zo'n last van dat ik er dus een kruikje op heb gelegd. Ik ben ook heel onrustig met slapen normaal val ik gelijk in slaap nu lig ik maar wakker en te draaien(we gingen om half 11 naar bed en ben er om 11 uur weer uitgegaan tot en met ik schaam me door half 3) En toen was ik nog niet moe,en toen ging ik dus naar de wc en toen had ik geplast en toen zat er voor het eerst ook nooit gehad een sliert zachtroze slijm op me papier en dat was eenmalig. Ik ga zo even naar de assistente van de dokter mn urine laten testten op blaasontsteking dan is dat uitgesloten. Ik vind t echt eng. Xx an
hallo, een sliert roze slijm kan welles.. innestelling? hoeft niet direct iets ernstigs te zijn.. wanneer zou je ongi moeten worden? wanneer zou je kunnen testen? succes liefss
uhmmm nou omdat ik nog niet helemaal mn cyclus weet...volgens mij als ik 28 dagen aanhoud moet ik 2 april ongie worden dan? xx dankjewel
ben naar de assistente geweest mn urine achter gelaten om te testen op blaasontsteking ze zal me bellen als er iets bijzonders was en aangezien mijn klachten van mn buik moet ik morgen om half 10 bij de dokter zijn....dan krijg ik meer te horen eventueel over mn urine en dan onderzoekt ze me en ik krijg de uitslag van mn bloed.....hoopdat t niks ergs is snik.......
nou dames bedankt voor jullie medeleven! ze heeft me inwendig onderzocht en drukte op mn eierstokken en baarmoeder zoooooo pfff dat was flink gevoelig zeg maar....heb nu ook meer pijn omdat er zo aan gezeten is en er kwam weer zachtroze slijm mee....haha. gezien mn klachten kan ik best zwanger zijn dus moet een test doen en t kan dan ook zijn dat hij nog niks aangeeft omdat het dan nog te pril is en dan moet ik t over een paar weken weer doen . maar blijf ik deze klachten houden moet ik misschien over een tijdje een inwendige echo.....hoop t maar niet. en ik heb mn bloeduitslag binnen ik zit tegen t randje aan van een snel werkende schildklier en als je dat hebt kan t zwanger proberen te worden ook een beetje tegen werken dus ik word ook doorgestuurd naar een internist en moet sowieso mocht ik ooit zwanger raken en moeten bevallen in t ziekenhuis bevallen en ook bij een gyn blijven lopen dus geen verloskundige praktijk voor mij maar ik wilde toch al in t ziekenhuis bevallen dus voor mij geen punt! zoo heftig allemaal weer zeg...... xx an