Ook ik ben nieuw..

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door ingearts, 26 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Hallo allemaal.

Mijn naam is inge, 28 lentes jong en sinds vorige week gestopt met mijn laatste strik zondag ongesteld geworden en nu even kijken hoe mijn cycles gaat lopen.

verder heb ik 1 struikelblok en dat is dat ik aan emotofobie lijdt (braakfobie) dus zoek ook juist luisterende oren waar ik mijn verhaal aan kwijt kan mocht ik zwanger zijn.

verder wil ik gewoon lekker met jullie meebabbelen over zwanger worden of natuurlijk zijn..

voor iedereen veel succes..

2. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hoi Inge,

Welkom op het forum en veel succes met zwanger worden. Ik had eerlijk gezegd nog nooit eerder gehoord over deze fobie. Heel veel sterkte ermee als je zwanger bent en hopelijk ben je niet misselijk ;)

Groetjes

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom :D

4. Bimar

Bimar Lid

27 mrt 2009
    7
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    vlakbij Leiden
    Hoi welkom hier

En tja spuug fobie? Nog nooit van gehoord, maar nu heb ik makkelijk praat ben nooit misselijk geweest tijdens de zwangerschappen en voor de rest ook bijna nooit. Maar heb je dat ook van andere dan?

Veel pleizer hier

5. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    hoi hoi,

een braakfobie nee ik weet bijna niemand heeft ervan gehoord maar het is echt n bestaande fobie.
    heb er jaren medicijnen voor geslikt om die gedachten te onderdrukken hahah.
    maar aangezien ik zwanger wil worden wat natuurlijk dus voor mij beetje moeilijk is.
    moest ik stoppen met die medicijnen omdat dat dus niet goed is voor de zwangerschap en evt, baby.
    daar ben ik nu 1 week dus mee gestopt gelukkig gaat dat goed.

hoop dat ik geen last ga krijgen van misselijkheid en braken maar ja als je wat wilt moet je je erdoor heen zetten.
    gelukkig kan ik altijd bij mijn HA terecht als het even wat minder gaat,
    en heb ik ook gehoord dat er homeopathische middelen zijn die misselijkheid tegen gaan.

dus we duimen maar...

6. Sonja165

Sonja165 Actief lid

25 feb 2009
    161
    0
    0
  7. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0