Hoi meiden, even een vraagje. ben nu met 100mg clomid bezig. de 50 was niet aangeslagen. Heb nu ook ovulatietesten in huis. vanaf welke dag zouden jullie ze gebruiken? ik las ergens dat je met clomid je ei niet op dag 14 hebt maar 2/3 dagen later. is dat als je van dag 5 -9 slikt? ik moet van gyn van dag 3-7 slikken. komt ei dan ook eerder? vind het zo zonde om al die stokjes er te vroeg doorheen te 'piesen' en dan nog niks gezien te hebben... liefs rensie
Met Clomid komt je eisprong meestal tussen dag 10 en 14 geloof ik! Tenminste dat is wat mijn gyn zei. Ik zou op dag 10 beginnen met testen. Succes en sterkte meid met het rot spul!
ik dacht dat je met clomid juist later in je cyclus een eisprong hebt. Tussen cd 15 en 21 is heel normaal.....
ik slik ook clomid en begin rond dag 14 met testen meestal is het rond dag 17 raak. Maar ik slik vanaf dag 5 als jij vanaf dag drie slikt zou ik voor de zekerheid de eerste keer wat dagen eerder beginnen.
Dat ligt dus maar aan waar je clomid voor krijgt. Ik kreeg het met iui en had ik op dag 10 eitjes van 22/24 mm.
ik slik het voor opwekken eisprong, niet voor iui ofzo.... ga dan maar dag 11 beginnen ofzo? vind het maar lastig hoor! hoop gewoon dat het aanslaat.... liefs rensie
Dank je! hoe gaat het trouwens met jou? veel last van je zwangerschap? (al neem je dat denk ik graag voor lief ) liefs rensie
gaat goed, ben redelijk van de kaart geweest (het verweken van de medische molen denk ik) maar alles lijkt voorspoedig te gaan.
Super echt heel fijn voor je! krijg je nu bijna 20 wekenecho of heb je al extra echo's gehad vanwege de mmm? liefs rensie
Ik heb met 7 en 10 weken echo's gehad. en heb idd snel de 20 weken echo. Ik loop nog steeds bij de gyn, mag ik dinsdag weer heen en zal dan ook gelijk de afspraak maken voor de echo. ben zeeeeer benieuwd!
kan me voorstellen! wil je van tevoren weten wat het wordt? sowieso spannend om foto van je ukkie te zien! liefs rensie
Dat zou idd moeten kunnen en wij willen het ook weten! Maar idd, het koppie zien kijk ik ook erg naar uit. Eerste echo was het een stippie en de 2de een soort spookje ahhahah
Hoi Rensie, Hoelang is je cyclus normaal gesproken? Als ik jou was zou ik pas beginnen met testen op dag 13 maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Bij veel meiden die clomid slikken is de eisprong tussen dag 15 en zelf tot dag 21. Ik heb zelf op dag 17 positieve ovu test gr vruchtje
ben vandaag begonnen met ovu testen. deze was negatief maar zag wel al een licht 2e streepje. betekent dat dat er al wel wat lh in mijn urine zit, dat clomid al wel zijn werk doet? of zegt het notg helemaal niks? liefs rensie
rensie volgens mij is het zo dat je altijd iets lh in je urine hebt. Als de teststreep net zo dik of dikker is als de controlestreep mag je hem als positief beschouwen volgens mij,nog even doortesten... veel succes!