Hallo dames, Graag wil ik mij ook hier even voorstellen. Mijn naam is Sally en ik ben 33, bijna 34 In oktober ben ik gestopt met de pil. In december bleek ik al zwanger. Uiteraard waren we helemaal over the moon gelukkig. Maar helaas bleek 30 januari bij de eerste echo dat er twee lege vruchtzakjes waren. Omdat ik niet langer wilde afwachten heb ik gekozen voor een curettage. Op 7 februari heb ik deze ondergaan. Lichamelijk is mij dit 1000% meegevallen. En ik ben dan ook blij dat ik niet voor medicatie heb gekozen. Tja en dan breekt de periode aan van het opnieuw proberen.... Ik merk dat ik er heel erg mee bezig ben. Misschien een beetje te veel. Tijdens onze zwangerschap heb ik wel iedere week een test gedaan om er zeker van te zijn dat het goed zat. En nu ben ik dus weer iedere keer aan het hopen dat het 'raak' is. :x Ik vraag mij af of er iemand tips heeft om deze obsessie een beetje los te kunnen laten? Nooit gedacht dat ik er zooo mee bezig zou zijn. Mijn vriend krijgt onderhand hoorntjes van me, hihi. 4 Maart ben ik trouwens alweer ongesteld geworden. Althans, ik had menstruatiekrampen en roze afscheiding. Na twee dagen was dit weer gestopt. Beetje frustrerend omdat ik normaal een week lang flink ongesteld ben. Wat zit een vrouwenlichaam toch vreemd in elkaar he?! Met veel belangstelling lees ik de verhaaltjes van anderen over de spannende tijd waar we allemaal inzitten. Ik wens jullie allemaal heel veel succes en natuurlijk ook plezier
Hallo Sally05, Wat een behoorlijke tegenvaller. Ik bergijp goed wat je bedoeld wat betreft het bezig zijn ermee. Mijn man wordt soms ook een beetje gek van mij... Wij zijn inmiddels pas 5 maanden bezig, wat een stuk korter is dan de meeste hier op het forum. Maar voor mij voelt het als een eewigheid. Het loslaten probeer ik daarom sinds kort op dit forum. Ik vraag mijn vragen, lees andermans verhalen en krijg/geef steun aan andere hier. Zo heeft mijn man even rust van mijn verhalen en kan ik toch me ei kwijt. Mij helpt het om te zien dat er hier meer dan voldoende mensen zijn die dezelfde wensen, verlangens, boosheid, ongeduldigheid en frustraties hebben. In ieder geval succes en veel plezier!
Welkom, Helaas geen tips. Ik weet dat ik zelf ook elke keer in spanning zat vanaf het moment dat ik stopte met de pil. Succes!
Hallo dames, Bedankt voor jullie reacties Kiela, dat is ook precies de reden waarom ik mij nu heb aangemeld op dit forum. Dan krijgt mijn vriend wat rust en heb ik toch een uitlaatklep Fijn weekend alvast!