Helloooo!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Pinky83, 5 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinky83

Pinky83 Actief lid

5 jul 2013
    122
    0
    0
    Flevoland
    #1 Pinky83, 5 jul 2013
    Laatst bewerkt: 5 jul 2013
    Hallo!

Ik ben nieuw hier en klets en lees graag mee over alle ervaringen rondom het zwanger zijn of willen worden!

Eerst zal ik me even voorstellen!

Mijn vriend en ik hebben een grote kinderwens, maar helaas gaat het allemaal niet zo 'spontaan' als we hadden gehoopt..

Ik ben 30 jaar, en loop sinds een paar maanden bij het ziekenhuis.
    Mijn vriend is al 'goedgekeurd' en op zich zijn er bij mij geen afwijkingen gevonden (geen kenmerken van PCO). In verband met mijn soms wat onregelmatige cyclus ben ik wel aan de Clomid gezet.
    Hoewel het ziekenhuis eerst dacht dat ik het niet eens echt nodig zou hebben zit ik inmiddels al aan 150!

Dat leek eerst niets op te leveren en het woord 'injecties' is zelfs al even gevallen. Bij de laatste echo om alles zekerheid te geven bleek daar toch ineens een heel mooi eitje te zitten!
    Heel spannend!.. Voor m'n gevoel komt t voor het eerst allemaal heel dichtbij!

Het zegt allemaal nog niets en ik probeer nog niet te enthousiast te zijn (wat is dat moeilijk zeg!!).. 15 juli zou ik ongesteld moeten worden.. Fingers crossed dat het weg blijft.. En dit keer om de enige juiste reden! ;)

Liefs!!

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hoi! Welkom hier! je gaat je hier vast vermaken, er zijn ook meer dames zoals jou, ik hoop dat je er steun aan hebt!

Veel plezier

3. Pinky83

Pinky83 Actief lid

5 jul 2013
    122
    0
    0
    Flevoland
    Hoi Bubblez!

Dank je wel!
    Dat denk ik ook, ik heb al een aantal berichtjes gelezen! Het is fijn als mensen het allemaal een beetje begrijpen.. En soms steek ik er nog wat van op ook!

4. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Welkom hier!!

Hoop dat jullie heel snel een positieve test hebben en een goede zwangerschap met mooi wondertje mogen krijgen.

Je kan hier echt heel veel herkenning ervaringen en steun vinden!

Zet m op!

5. Pinky83

Pinky83 Actief lid

5 jul 2013
    122
    0
    0
    Flevoland
    thanks twoboys!! Ik hoop het ook! X

Deel Deze Pagina