ik ben nieuw!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door MamaPrincess, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaPrincess

MamaPrincess Actief lid

16 mei 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen!
    Ik ben nieuw hier op het forum en wou me aan jullie voorstellen!

Ik ben een jonge moeder van 19 jaar oud en heb een dochter van bijna 1 jaar oud! Sinds kort ben ik weer zwanger, waar ik erg blij mee ben en ook veel zorgen over heb, want het is nog maar een paar weken, hoelang weet ik nog niet precies want ik heb nog geen termijn echo gehad!

Nou ik hoop hier meer moeders te leren kennen om ervaringen en zorgen te delen!

Groetjes N.

2. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Welkom!

Ik ben hier ook nog maar net een paar daagjes actief, en ben net als jou 19 jaar oud, over 2 maandjes 20 ;)
    Alleen ben ik nu zwanger van de eerste, en ook ik weet niet hoelang heb vrijdag een afspraak bij de verloskundige dus misschien dat ik er dan achter kom

3. MamaPrincess

MamaPrincess Actief lid

16 mei 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Was je er erg van geschrokken? Of wou je het al heel erg graag? Ik was zelf niet zo van slag bij de eerste omdat ik er stiekem wel op had gehoopt haha!! Alleen die eerste weken zijn zo slopend.. ben zo bang dat er nog van alles mis kan gaan enzo! Heb je dat ook?

4. dreamcatcher

Jaa, toen ik er net achter kwam was ik wel flink geschrokken. Vorige week woensdag had ik een positieve test. Ik wist wel altijd al dat ik jong moeder wou worden maar wou eerst alles iets beter voor elkaar hebben! Maar 2 dagen na de test drong het echt tot ons door en nu zijn we heeeel erg blij met de zwangerschap.
    Ik ben ook constant bang dat er iets mis gaat, denk dat iedereen daar in het begin flink last van heeft. Ik heb ook elke dag momenten dat ik 5 tot 10 min heel erg last van mijn buik heb en vooral dan word ik bang dat het mis gaat!
    Heb jij al veel zwangerschapskwaaltjes?

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    gefeliciteerd
    ik ben een jonge mama van 20 met een docher van nu bijna 5 maanden oud

6. MamaPrincess

MamaPrincess Actief lid

16 mei 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dreamcatcher aah echt heel leuk voor je zeg! Lekker van genieten want die 9maanden zijn echt geweldig, er komen zoveel dingen op je af!! Ik heb niet zo heel veel klachten alleen ontzettende buikpijn(wat mij ook bang maakt) en verder ontzettend sagerijnig en geiriteerd haha wat ook niet zo prettig is! En jij? Al ergens last van of alleen buikpijn? En ik wou ook altijd wachten tot het juiste moment, maar die moment bestaat er niet haha!! Toen ik voor het eerst zwanger was woonde ik op kamers dus dat was helemaal geen goed moment maar uiteindelijk voordat ik moest bevallen zat ik al helemaal geseteld in mijn eigen huisje!!

7. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Welkom meiden! Ik ben 22 zwanger van de eerste!

8. MamaPrincess

MamaPrincess Actief lid

16 mei 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel leuk om te horen dat er hier ook jonge moeders zijn!!

9. dreamcatcher

@ MamaPrincess Jaa dat ben ik ook zeker weten van plan! ;)
    Het is altijd leuk om verhalen zoals de jouwe te horen, dat ondanks dat het niet een perfecte timing was dat het allemaal goed kan komen. Dat stelt me allemaal wel aardig gerust. Qua klachten heb ik vooral last van vermoeidheid kom amper de dag op school door, gelukkig hoef ik ong nog maar 2 weken. En verder ook regelmatig buikpijn en enorm zere borsten, ze zijn ook flink aan het groeien. En ik merk dat ik emotioneler ben en heb ook wel een klein beetje last van moodswings. Maar ach het hoort er allemaal bij dus ik probeer niet te veel bij stil te staan.
    Slik jij ook bepaalde zwangerschapsvitamines? Ik slik nu etos multi zwanger zijn, daar zit foliumzuur bij in. Maar vraag me af of dit wel een goede is.

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    gefeliciteerd!
    hier ook een jonge mama, ben 21, heb een dochter van 3 en zwanger van de 2e!

11. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Hoi Mamaprincess,

Welkom!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Veel lees/kletsplezier!

Groetjes, 2011Mamma

12. brientje1

brientje1 Nieuw lid

18 mei 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
  13. MamaPrincess

MamaPrincess Actief lid

16 mei 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel 2011mamma jij ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Je loopt al lekker in het midden zeg! Ik kan zelf niet wachten totdat het zover is!! Geniet er lekker van. Is het je eerste?

14. MamaPrincess

MamaPrincess Actief lid

16 mei 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa ik ben ook echt blij dat het toen allemaal zo goed is gekomen! Had er zo een geluk mee. Nou wel je school vol houden hoor is echt belangrijk! Ik denk dat die multi-zwanger goed is hoor!! Ik slik alleen maar foliumzuur nu maar ik denk over een paar weken ga ik ook een multi vitamine ga slikken want die vitamines heb je ook hard nodig. Ookal merk je er niet zoveel van ;)

Deel Deze Pagina