Voorstellen wortelsap

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Wortelsap, 13 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wortelsap

Wortelsap Lid

13 jun 2016
    12
    0
    1
    Hallo iedereen!

Ik ben wortelsap en ik ben 21 jaar oud, ik woon samen met mijn vriend (31) wij zijn begonnen met het proberen om zwanger te raken. Ik ben op 8 april gestopt met de pil, heb de ontrekkingsbloeding direct gehad en daarna na 25 dagen de eerste echte menstruatie, in deze maand heb ik mijn ovulatie gemeten dmv test staafjes. Helaas maar ook begrijpelijk werd ik na 25 dagen weer ongesteld, beide keren netjes 5 dagen ongesteld geweest. Dag 7 had ik mijn eisprong (gevoeld deze maand niet getest) we hebben seks gehad voor en rondom de eisprong, 21 juni zou ik weer ongesteld moeten worden. Ik heb nu wel de laatste 3 dagen het gevoel alsof ik ongesteld moet worden en sinds gisteren misselijkheid en 2 maal diarree maar dit kan natuurlijk ook gewoon een griepje of iets verkeerds gegeten zijn.

Ik ben benieuwd of er nog meer meiden jong zwanger of moeder zijn dan kom ik graag in contact !

Groetjes wortelsap

2. deesjuh

deesjuh Niet meer actief

3. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Welkom! Ik ben ook nog redelijk jong (23) en wij zitten in de eerste ronde.

Succes en hopelijk ben je snel (misschien deze ronde al?) zwanger.

4. Wortelsap

Wortelsap Lid

13 jun 2016
    12
    0
    1
    Dank jullie!
    Zou wel super zijn wollie, maar als het niet zo is blijven we gewoon proberen en vooral van elkaar genieten! Ik hoop dat jullie ook snel zwanger zijn, succes!

Deel Deze Pagina