hallo dames spannend allemaal...dat zwanger zijn en worden... mijn vriend en ik zijn er ook mee bezig, heb deze maand de pil niet geslikt en zou m zaterdag aanstaande de laatste uit de strip moeten slikken...dus volgende week weten we meer. we zijn beide na jaren roken gestopt...dat schijnt ook de vruchtbaarheid te bevorderen toch?en natuurlijk is het ook veel gezonder maarre nu ben ik de laatste dagen grieperig, warm- en koud gevoel...'s ochtend misselijk en braken en 's nachts slecht kunnen slapen en overdag vroeg moe en dan s middags een energieboost..zijn dat symptomen..kun je ook de de test doen voordat je je menstruatie moet krijgen? : greetz sab
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Spannend zeg! Ik zou wachten met testen tot je eigenlijk ongi moet worden. Liefs wolly
welkom en veel succes met zwanger worden. ik zou nog even een aantal dagen afwachten en dan pas testen.
Hoi hoi, het is allemaal heel spannend en het is net of de dagen langer duren en toch ook weer niet. Ik denk idd ook allerlei symptomen te hebben/voelen, maar of het ook zo is.... de tijd zal het leren. Morgen is voor mij de grote dag Suc6 met zwanger worden, hoop dat het snel raak is. Groetjes Fly