hallo allemaal, mijn naam is lidy en ben zwanger van mijn derde wondertje.uit een eerdere relatie heb ik al twee grote jongens van 10 en bijna 13. een groot leeftijds verschil maar dat is ook wel heel erg leuk. ze maken het heel bewust mee. het lijkt me erg leuk om op deze site de verschilende ervaringen en nieuwtjes met anderen te delen. groetjes lidy
Hoi liedje, Welkom hier en leuk he samen Zwanger zijn. Vriendinnen, allebei nieuwe partner, allebei 2 grote jongens en allebei in oktober uitgerekend. En ook nog trouwen we allebei in augustus. Haha echt lachen allemaal maar vind het superrrr. Tot snel weer. We bellen. doeiiii xxx groetjes Françoise
He liedje Welkom en gefeliciteerd, leuk dat je andere 2 kids het allemaal zo mooi morgen meemaken, spannend voor jullie allemaal Veel plezier op deze leuke gezellige site liefs winnie1984
hoi hoi Welkom hier en super gefeliciteerd. Geniet ervan. En je andere kinderen kunnen je dadelijk lekker meehelpen . Dat is denk ik ook wel eens makkelijk hihi. Groetjes kim