Hallo allemaal, Ik ben Leonie, 26 jaar, heb een vriend van 28 en wij wonen al een aantal jaar samen. Ik ben sinds kort gestopt met de pil en wij zijn nu bezig om zwanger te worden. Het lijkt mij leuk om hier met mensen te praten over zwanger worden (en straks misschien wel zwanger zijn ). Erg spannend allemaal, maar ook erg leuk! Groetjes! Leonie
Hallo Leonie, Welkom! Ik ben sinds begin deze maand gestopt met de pil en zit dus nu precies in hetzelfde schuitje, dus we kunnen elkaar de hand schudden....succes met zwanger worden! Groetjes,
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Hallo, Welkom! Wij zijn sedert juni gestopt met de pil en zitten dus nu in ronde 4. Hopelijk mag het vlug lukken voor jullie. Ondertussen veel klusgenot!
Leonie, Zie ik het goed en ben je overtijd? of klopt dat plaatje niet...? Ben wel even nieuwsgierig. Groetjes,
Hi Dynesja! Leuk dat je erom vraagt. Het plaatje klopt niet echt, maar ook weer wel. Ik ben 19 sept voor het laatst ong. geweest (dat was een paar dagen nadat ik gestopt ben met de pil) maar daarna dus nog niet geweest. Eigenlijk moet ik het plaatje pas invoeren als ik nu voor het eerst een echte cyclus begin toch? Hoe is het bij jou? Wanneer ben jij gestopt met de pil? Groetjes Leonie