hey iedereen, ben een toekomstig alleenstaande mama, ben 25 jaar, en zou nu ongeveer een 5tal weken zwanger zijn, wat dus nog echt prille begin is... ik heb hier echter zo hard naar uitgekeken, weliswaar in andere omstandigheden,maar de keuze van de papa heb je nu eenmaal ni in de hand... ik ben echter zo bang da er nog vanalles kan misgaan,wie heeft dit gevoel ook? heb echt veel last in onderbuik,steekt precies ballon in die elke moment kan springen, ben ook al vrij gevormd voor pas 5 weken te zijn, maar op echo was nog niks te zien,dit is pas vanaf 6tal weken zei men mij, en volgens bloedtest zou het echt nog maar beginfase zijn,terwijl zelfs dokter al zei da hij dacht da ik rond de 12 weken zou zijn naar gelang mijn buikje... is mijn eerste kindje en alle goede raad is dus zeker welkom! groetjes
Welkom Een dikke proficiat met je zwangerschap. Ik zou er toch niet te veel mee inzitten met wat er nog allemaal kan gebeuren. Geniet er gewoon van
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly