Hallo allemaal! Ik en mijn vriend willen over 5 maanden graag proberen zwanger te worden. We zijn nu bijna 4 jaar samen, hebben samen een bedrijfje, en mijn vriend heeft al een zoontje uit een vorige relatie. Waarom pas over 5 maanden? Ik heb nog een operatie in het verschiet, en mijn vriend is erg bang dat dat invloed heeft op een eventuele zwangerschap. Uit enthousiasme, en ook omdat ik nog weinig weet op het gebied van zwanger worden of zwanger zijn, lees ik graag met jullie mee!
Hoi Nikita, Welkom op Zwangerschapspagina. Leuk dat je er bent. Succes in het ziekenhuis en hou je ons een beetje op de hoogte? Lotte
Dank jullie wel! Het is overigens geen zware operatie hoor, en hij gebeurd onder invloed van een ruggeprik, maar mijn vriend zegt dat mocht er iets mis gaan (ze snijden natuurlijk wel in je lichaam), met onder andere je bloedruk of hartslag of veel bloed verliezen, en je daardoor je kindje verliest, je jezelf natuurlijk niet vergeeft dat je niet even 5 maanden gewacht hebt. Maar goed, geduld....
Welkom hier! Is idd een goed idee om nog even te wachten dan. Kun je je in ieder geval alvast goed inlezen hier. Succes!