Hallo, ik ben Suzanne. Ik ben een alleenstaande moeder van 41 met een dochter van 12 jaar. En ookal heb ik geen partner toch weet ik dat ik nog niet klaar ben.... Afgelopen zomer merkten mijn vriendin en haar man dat ik zo graag nog een kindje wil en na lang nadenken, overleggen en nog meer nadenken hebben zij aangeboden dat hij wel donor wil zijn. Vorige week hebben we de eerste poging gedaan (KI) en nu begint het grote afwachten.
Dag Susanneke, Welkom! Je bent een leeftijdgenoot van me. Ik ben ook 41 en samen met mijn vriendin en onze bekende donor heel hard aan het 'werk' om een kindje te mogen krijgen. Er is hier een 35+ topic waar je meerdere leeftijdgenootjes kunt ontmoeten. Ik schrijf daar zelf bijna nooit op maar ik lees het wel altijd. Is een gezellige boel daar! Ook is er een topic speciaal voor hen die aan zelfinseminatie doen. Ook heel handig, met veel tips! Ik wens je een hele vruchtbare tijd toe! Groetjes, Lola2
welkom susanneke en heel erg veel succes met je poging...wat een goede vrienden heb jij,,,dat zijn vriendschappen die heel veel waard zijn wees daar zuinig op
Bedankt voor de lieve woorden en de tip van de 35 + club. Ik hoop dat we allemaal krijgen waar we zo naar verlangen