Hoi iedereen, Ik heb deze site wel vaker bezocht toen ik het nog niet wist maar wel dacht. Ik bn nu 2,5 week zwanger. Ik weet precies wanneer het is gebeurt. We probeerde het voor de eerste keer echt en meteen was het raak Mijn naam is Helene en ik ben 29 en woon in het mooie Spanje. Ik heb altijd gedacht dat ik niet zwanger kon worden aangezien ik verschijdene ontsekingen heb gehad, maar het bleek dus geen enkel probleem. Nu nog even rustig aandoen tot het stabiel is, maar aangezien ik in Spanje zit vond ik het wel fijn om er wat in mijn eigen taal over te lezen en schrijven. Heelveel liefs, Helene
Ola helene, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom op het forum. Spanje wow hoe ben je daar verzeild geraakt?
dank je wel Ik moet nog wel erg wennen hoor. het is de eerste keer dus wel erg eng Spanje tja ik weet het zelf bijna ook niet meer. Ik heb ruim anderhalf jaar geleden besloten hierheen te gaan en ben er nog steeds Tis heerlijk hier Heelveel liefs, Helene
Welkom! je moet bij de dag van bevruchting nog 2 weken optellen en zolang ben je zwanger, iedereen krijgt er 2 weken cadeau ( eerste dag van je laatste menstruatie is dat als je een regelmatig cyclus hebt)
Hola Helene Qué tal? Haha, leuk zeg, én zwanger én in Spanje! Felicidades! Welkom! Heb je een man van NL of ES (hoezo nieuwsgierig?) Liefs, deb
Dank je wel iedereen bapsie ik zal het meten veranderen. Ik las het later, maar omdat ik het bijna op de minuut na weet voelde het raar om twee weken langer zwanger te zijn Mijn vriendje is een echte spanjaard uit het noorse baske land en heeeeeeeeeeel lief hij is zo blij dat ik zwanger ben. Hij vertroetelt me echt. hihi Liefs, Helene