Hoi allemaal, ik heb hier al heel veel gelezen en ontzettend veel geleerd maar zelf nog nooit iets gepost... Ik ben 31 jaar en in september 2008 gestopt met de pil. Mijn cyclus is stilaan op gang aan het komen hoop ik, want mijn vriend en ik willen graag een kindje! Had er geen idee van dat je eerst nog moest 'ontpillen', dus dat valt wel een beetje tegen! Deze maand ben ik met ovulatietestjes begonnen en we hebben al goed ons best gedaan, dus benieuwd of het deze maand gelukt is/of nog gaat lukken straks!
Hoi... Welkom hier... Ja, van dat ontpillen was ook nieuw voor mij, anders was ik al wel eerder gestopt... In ieder geval hoop ik voor je dat het snel lukt... ...bij mij is mijn cyclus ook op gang aan het komen, en ben ook aan het OV testen... Spannende tijden allemaal...
Nikita, bedankt voor je berichtje! Ja, je bent toch wel weer een paar maanden verder vooraleer je cyclus een beetje normaal gaat doen hè. Ik weet nu al dat ik voorlopig nooit nog de pil ga nemen... Zijn jullie al lang bezig? Lukt het goed met die OV-testjes? Ik test nu al 5 dagen positief (eerst 4 dagen niets, ik wou op tijd beginnen aangezien ik geen idee had hoe het met mijn cyclus gesteld was). De streepjes zijn nooit even donker als de controlestreep, maar toch... In ieder geval hebben we al 5 dagen flink geoefend... en straks nog een keertje misschien, aangezien die banner zegt dat het vandaag de vruchtbaarste dag is! Nogmaals veel geluk toegewenst voor jullie, groetjes, Lynn
Welkom En ovu testen zijn pas positief wanneer de controle streep even donker of donkerder is dan de test streep he. En niet de kruidvat testen nemen, die geven vals positief. Ik hoop dat het snel raak is voor jullie!
H! Lynn, Yepp, mijn reactie was precies hetzelfde...voorlopig dus niet meer aan de pil... :x Nou, als ik dat zo lees zijn de OV testjes behoorlijk verwarrend... De een zegt beide streepjes moeten even donker zijn, maar je hoort ook veel verhalen dat het tweede lijntje nooit zo donker wordt, omdat ze maar een hele korte piek hebben... Dus dat moet je even voor jezelf uitzoeken, maar geloof wel dat je 4 dagen + kan testen, als je een sterke stijging en een gevoelige test hebt... Wij zijn nu ruim 3 maanden aan het klussen, en wilden deze keer voor het eerst goed gericht aan de gang gaan, met van die testjes, maar nu is mijn cyclus behoorlijk door de war geraakt, met een lange ( nu al 7 dagen ) tussentijdse bloeding...dus geloof dat we de kans gemist hebben, en dat we tot de volgende ronde moeten wachten... Tsja, dat kan gebeuren, als je dus nog niet helemaal 'ontpilt' bent... In ieder geval succes, en laat het zeker even weten als het deze keer bij jullie raak zou zijn geweest... SUCCES...