Super onverwachts maar helemaal welkom :D

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Sterron, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterron

Sterron Lid

7 jan 2010
    7
    0
    0
    Hilversum
    Hoi!

Ik ben Sterre en ongeveer 5 weken zwanger, donderdag positief getest, toen ik de (clear blue) test op de wc omhoog haalde stond er al een dikke plus en ook de volgende 3 waren allemaal positief...
    Het is super onverwacht en niet geplant, maar wel ontzettend welkom, ook namens de pappa...

Het is nogal een verhaal onze situatie en dit wel mijn eerste kindje, maar de 2de voor de pappa, maar zal met de tijd wel wat meer vertellen.

Mijn leven is ook letterlijk van de een op andere dag veranderd. Ik rookte tot de dag van mijn test 2 pakjes sigaretten per dag, dronk alleen maar koffie of cola, at niet eens elke dag en als ik at het liefste patat. Ik at echt amper iets gezond. Ik slikte voor A.D.D. ook het medicijn ritalin.

Vanaf de dag van de test ben ik gestopt met roken, ritalin, alles met caffeine, zelfs suiker en eet ik hele dag door fruit, groente en drink ik sapjes enz.

Het is een hele verandering en hoop dat ik het goed doe voor mijn kleintje, al ben ik wel erg angstig door de levenstijl die ik had voor dat ik van mijn wondertje afwist. En omdat dit de eerste keer is dat ik dit meemaak... Het is allemaal zo spannend. Ik kwam er eigenlijk achter doordat ik over tijd was en door googlen er achter kwam dat krampen ook een teken van zwangerschap kon zijn.

Nou dit is al een heel verhaal, laat ik het hier maar even bij houden en kijk er naar uit jullie ervaringen te lezen en hoop veel te leren van jullie!

Groet,
    Sterre

2. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Welkom Sterre. :) Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. En wat goed van je dat je meteen alle slechte dingen hebt laten staan en moeite doet om gezond te eten. Denk je ook aan de foliumzuur die ze tegenwoordig voorschrijven? :)

3. Sterron

Sterron Lid

7 jan 2010
    7
    0
    0
    Hilversum
    Dank je wel Devy :)

Ik slik vanaf de dag van de test Davitamon Compleet Mama plus ( met visolie)

Ben eigenlijk wel benieuwd welke merk en/of vitamines jullie slikken of is dat in een ander topic al te lezen?

Groetjes
    Sterre

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    In principe als je je aan de normen houdt van 2 ons groenten en 2 stuks fruit per dag hoef je geen extra vitamine preparaat te slikken behalve de foliumzuur. Maar wat extra ondersteuning van vitaminenpillen is natuurlijk nooit weg. Ik heb ze zelf niet geslikt omdat ik ze niet mag hebben, maar wat ik zo her en der gelezen heb op het forum is die van davitamon prima. :)

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Heel knap van je dat je zo ineens je etensstijl hebt omgegooid toen je wist dat er een wondertje in je groeide!

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    gefeliciteerd! wat knap dat je meteen gestopt bent met alles. das toch vaak moeilijk voor veel vrouwen, ondanks een heel goede rede van een wondertje!

veel geluk!

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    van harte gefeliciteerd!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Welkom op het forum en gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Goed dat je je levenstijl zo in 1x omgooid. Vooral het stoppen met roken en de medicijnen is erg goed !

Hier altijd gravitamon geslikt ;)

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    welkom :) en indd echt helemaal super dat je ála minuut met gestopt met al die rommel ;)
    super goed !
    gefeliciteerd !

x

10. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hoi!!

welkom hier op zwangerschapspagina en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Hopelijk kun je hier lekker kletsen en vind je de antwoorden op eventuele vragen!!

groetjes francescak

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Welkom!:) en ook vind het erg knap dat je zo snel met alles bent gestopt!

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom en gefeliciteerd!

13. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Welkom en gefeliciteerd :D

14. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    welkom en gefeliciteerd!

15. Sterron

Sterron Lid

7 jan 2010
    7
    0
    0
    Hilversum
    Super dank je wel voor al jullie lieve felicitaties :)

Het is even wennen zo'n druk forum, maar ben zo blij met alle informatie en ervaringen die jullie hier neerzetten. Het is fijn om in een internet tijdperk zwanger te zijn ;)

Het klinkt mss een beetje cliche maar eigenlijk was alles omgooien qua levenstijl geen moeite, als eerst natuurlijk voor mijn kleintje, maar ten tweede ook als respect voor alle vrouwen waarbij zwanger worden niet zo vanzelfsprekend is.

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Gefeliciteerdd :)

Deel Deze Pagina