Hallo 8) ik heb een nieuwe account gemaakt. ben benieuwd naar reacties van anderen ben nu sinds eind maart gestopt met de pil (diane 35) wij willen graag een kindje, maar het wil nog niet zo vlotten heb zelfs nog geen menstruatie gehad. Ben na overleg met de huisarts nu bezig met een temperatuurcurve, maar ook daar is regelmaat nog moeilijk in te vinden. De meeste mensen zeggen dat ik er niet teveel aan moet denken en dat ik het los moet laten, maar diep van binnen begint het nu wel te knagen... Probeer er niet te gespannen mee bezig te zijn, maar toch... Over een paar weken weer naar de huisarts. Hebben meer van jullie deze onzekerheden. Ik heb ook wel behoefte aan wat succesverhaaltjes.
Haihai, Welkom Alies, onder je nieuwe account! Ja hoor, hier ook zo'n onzekere. Nèt een 2e miskraam gehad, en ik weet niet wat daarvan de reden is. Haal me ook vanalles in mijn hoofd, dus in die zin heb je hier een bondgenootje wat zorgen betreft! Het loslaten, ja daar zeg je wat. Goed advies, daar niet van. Maar uiteindelijk moet je je eigen weg vinden. Het advies is goed bedoeld, maar het helpt niet. Je gaat vanzelf je gedrag veranderen en afleiding zoeken wanneer je te veel last van je eigen onzekerheid en 'gek-makerij' krijgt. Doe het gewoon lekker op je eigen manier, Alies! Ik hoop dat het snel lukt en dat je al heel gauw in "Ik ben zwanger" terecht komt! Groetjes, Anouk.
Hoi, Ik ben 23 en ook nog niet zo lang gestopt met de pil. Ik maak mezelf ook een beetje onzeker denk dat iedereen daar wel last van heeft. Maar ik vroeg me af waarom je nu al naar de dokter gaat e.d want het is toch normaal dat het gemiddeld een half jaar tot een jaar duurt... Succes
hoi, ja dat is normaal (en inmiddels zijn we ook al een half jaar bezig). Maar vanwege periodiek onderzoek rondom mijn langzaam werkende schildklier spreek ik de huisarts om de drie maanden. Tevens is het, mede door mijn werk, geen grote stap om naar de huisarts te gaan. Als ik over iets twijfel dan overleg ik het met hem. We hebben inderdaad ook besproken dat ik me sowieso het eerste jaar absoluut geen zorgen moet maken. En daarna ook nog niet echt.. groetjes Alies
Fijn om te horen anders, dacht al dat ik me ook zorgen moest gaan maken?!Maar dat is gelukkieg niet zo. Groetjes
Fijn om te horen anders, dacht al dat ik me ook zorgen moest gaan maken?!Maar dat is gelukkieg niet zo. Groetjes
de huisarts heeft me doorgestuurd naar de gyneacoloog. Voor onderzoek naar pco. en eventueel andere onderzoeken. Ben benieuwd.ben blij dat het onderzocht wordt. ik kan 20 november terecht. gr Alies