hoi ik ben patricia 25 jaar, ben vorig jaar getrouwd met johan samen we druk aan het proberen zwanger te raken. het serieuze oefenen is eigenlijk net begonnen dus we wachten af wat de tijd ons brengt! [-o< hoop veel tips en trucs te kunnen opdoen hier. oh ja enne vragen staat vrij! liefs patricia
Heeej Wat leuk weer een nieuwe erbij. Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! En natuurlijk welkom op dit leuke forum! Hoop dat je snel zwanger zult zijn! Liefs Happy
heej happy dank je wel enne voor jou geldt hetzelfde wat betreft het zwanger raken spannende tijd he? liefs patricia
hoi dank je wel enne jij gefeliciteerd he! spannende tijd voor je! dat klussen komt goed, manlief houdt alles bij ( vruchtbare dagen) hihihi lachen joh kus
Hallo Patricia, Ook ik ben 25 jaar en mijn vriend en ik zijn ook aan het proberen zwanger te raken. Ik zit nu in ronde twee. De eerste ronde hebben we niet echt gelet op eisprong en dergelijke. Deze keer wel. Als het goed is heb ik vandaag mijn eisprong. Eergisteren en gisteren geklust en hopelijk vanavond ook weer. Vanaf dan om de dag. Ik hoop dat het deze keer raak is maar ga me er niet blind op staren. Ik wens je heel veel succes en zal voor je duimen! Liefs Maja
hoi maja! wat spannend he? ik ga zeker ook voor jullie duimen! ik vind het allemaal erg leuk en spannend maar wil me er idd ook niet op gaan blindstaren dan duurt het alleen maar langer. nou flink aan de klus , maar je weet het he er hoeft er maar een de sterkste te zijn dus geniet er ook van kus patricia