Hoi allemaal! Ik ben priscilla.. ben 28 jaartjes jong en verloofd met een hele lieve man Ron ook 28 jaartjes jong. Wij zijn samen al 4 jaar bezig om zwanger te worden en ikzelf uit een eerdere relatie al bijna 8 jaar bezig. Heb ongeveer 8 miskramen gehad en 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschapen. Ben onderzocht in het ziekenhuis in almelo, boxmeer en nijmegen en ze hebben niks kunnen vinden. Nu sta ik onder behandeling bij het geertgen kliniek in Elsendorp en moet ik over een kleine 3 a 4 weken me laatste bepalende onderzoek doen in het ziekenhuis in eindhoven. dit onderzoek is hsg en bevat contrastvloeistof en een rontgenfoto. Als mijn eileider (heb er nog maar 1) goed doorgankelijk is gaan we hormonen spuiten en iui doen, en als mijn eileider verkleeft is gaan we hormonen spuiten en ivf doen. mijn eigen cylcus is trouwens wel goed en mijn folikel rijpt mooi en goede eisprong maar moet zowiezo wel hormonen spuiten. Nou dit was ff kort mijn verhaal, en hoop dat ik snel een goede zwangerschap mag hebben.
Hoi Priscilla, Welkom! Poeh.. dat is minder meid, ik hoop dat het deze keer wel lukt en dat ie ook blijft zitten! Groetjes, Linda
Welkom en veel forum plezier! Heel veel suc6 met de onderzoeken.... hopelijk mogen jullie snel jullie wondertje via een echo begroeten
welkom! wat heftig zeg! hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan! en natuurlijk dat het dan goed mag blijven gaan!