Bosuiltje vliegt aan :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Bosuiltje, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Hoi allemaal!

Na lang twijfelen mezelf toch maar aangemeld op de site. Ik lees namelijk al wel een poosje mee, maar nu kan ik ook meekletsen :) En om te beginnen mezelf maar eens even voorstellen!

Ben 27 jaar en woon in het zuiden van het land. We zijn eigenlijk nog niet echt 'bezig' om een kindje te maken, maar willen het wel heel erg graag. (Vooral ik ben degene die nu bijna niet meer kan wachten.. manlief lijkt er een heel stuk relaxter onder) Maar langzaamaan vallen de stukjes van ons leven op hun plek: huisje gekocht, getrouwd, gestopt met de pil, en sinds kort heb ik nieuw werk gezocht, met ontzettend veel minder reistijd... Omstandigheden lijken dus ideaal om te proberen ons leven uit te breiden met een kleintje.. maar mijn man wil graag nog wachten tot mijn nieuwe werk wat stabieler is (werk nu namelijk freelance, en nog niet helemaal het aantal uren dat ik graag zou willen... en éigenlijk wil ik het liefst een contract, maar ja, niet alles kan...)

Anyway, al weer veel verteld, dank aan de mensen die het allemaal ook hebben gelezen ;) We treffen elkaar vast nog wel hier ergens op het forum!!

Groetjes,
    Bosuiltje

2. Dana

Dana Niet meer actief

welkom :)

3. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Welkom! Veel kletsplezier gewenst!

4. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468