ik wil mezelf even voorstellen aan iedereen, ik ben flutterby 23 jaar en woon in engeland, ik heb al een poosje mee zitten lezen, en dacht ik meld me aan, dus zodoende! ik kijk er naar uit om iedreeen een beetje te leren kennen
ja sorry dat was ik helemaal vergeten te typen! 4 jaar geleden zis ons dochtertje van 28 weken overleden, in oktober 2004 ben ik van onze 2 e dochter bevallen die nu net 2 is! vorig jaar een miskraam gehad en nu 16 weken en 5 dagen zwanger van 0ns 4 de wondertje en hopelijk gaat alles goed! we blijvem duimen!
Hoi Flutterby welkom. Zo te lezen heb je al aardig wat mee gemaakt. Ik zal zeker ook duimen voor jullie dat het een mooie zwangerschap is/blijft. Zelf heb ik nog geen kids wel een miskraam gehad en nu zitten we in de 15e ronde. Woon je al lang in Engeland? Liefs Jolie
bedankt voor je antwoord, ik woon hier alweer 3 jaar met mijn man hij is engels we zijn alweer 8 en een half jaar samen, de tijd gaat snel! ik mis alleen de kaas daar !
Hoi Flutterby, Welkom en van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik hoop dat alles goed gaat! hihi ja dat zou ik ook missen denk ik, kaas! lekker bruin broodje met kaas Kus Toys
Hoi hoi, Welkom op het forum, leuk hoor dat mensen van overal hier aan mee kunnen doen. Gefeliciteerd met je zwangerschap en alle goeds voor de toekomst. Groetjes, Bibu !
hoi flutterby, Welkom hier en heel veel succes met alles. wat toevallig zeg. ik woon ook in england! leuk zeg dat ik jou tegen kom hier. waar woon je ergens in engeland? ik woon in Birmingham. xxx Tamara
Hoi flutterby, hoe gaat het? ik heb een berichtje voor je geplaatst maar nog geen reactie. ik vind het heel toevallig dat we allebei in england wonen. voor mij is het tijdelijk... maar dan nog. xx Tamara
hallo Welkom , ik wens jullie een hele goede en voorspoedige zwangerschap toe.Hopelijk gaat alles goed en kan je een beetje genieten zonder al te veel zorgen . liefs esme