Hallo! Na een hele hectische tijd begin september hebben mijn man en ik nagedacht over verdere stappen. Na eerste onderzoeken in Tilburg zijn we doorverwezen naar het Radboud in Nijmegen en daar hebben ze op 26 augustus tijdens een routine echo onderzoek bij mijn man afwijkingen gevonden in zijn testikels waardoor ze vreesden voor het ergste: kanker. Vier dagen later lag hij al op de OK en hebben ze anderhalve testikel verwijderd. Helaas is ook gebleken dat er geen enkele levende zaadcellen bij hem zijn gevonden, want hij heeft o.a. het Syndroom van Klinefelter. Gelukkig is het geen kanker geweest en kunnen we nu de toekomst in en kijken we naar de mogelijkheden voor een zaaddonor. We zijn 20 oktober naar Geertgen geweest voor een intake en we zijn er helemaal van overtuigd dat hier onze droom gerealiseerd gaat worden! Nu op 19 november een afspraak met de psychologe en een afspraak met Dr Wisseman. Iedereen heel veel succes met het vervullen van jullie dromen!!! Groetjes Mniekie
welkom! en heel veel sterkte en succes in jullie traject! Hoop dat jullie wens heel snel uit mag komen!
Hallo!! In Augustus 2009 gestopt met de pil. Ik had een hele onregelmatige menstruatie. Ben toen in Juni naar dokter geweest die me doorverwees naar gyn ivm zwanger willen worden. Ben toen weer doorverwezen naar ziekenhuis in Tilburg. conclusie: ik heb eisprong,alle bloeduitslagen goed. Zaadjes van man ook getest: conclusie: geen zaadjes gevonden tweede test gedaan: weer niks gevonden. Azoospermie kregen we te horen. Nu 15 November naar uroloog en dan kijken hoe t komt dat hij geen zaadjes aanmaakt. En dan of pesa/tese zo niet dan gaan we voor KID.
Jeetje meid wat heftig!! Gelukkig is het geen kanker maar geen zaad hebben is ook helemaal niet leuk Ik wens jullie het beste toe!! En natuurlijk welkom op het forum! Liefs xxxx