hoi hoi iedereen ik ben inge ik ben 23 jaar en heb 2 kids een zoon van 4 (13-04-2006) en een dochtertje van 2 (23-08-2008). ik heb een vriend die is wat ouder als ik 44 jaar en we zijn super gelukkig hij heeft 2 kids een zoon van 11 en een dochter van 10. sins 28-11-09 hebben wij een relatie met elkaar we kennen elkaar al 7 jaar en er waren gevoelens die niet meer weg gingen dus we hebben en maar aan toe gegeven en we zijn nu echt een super gelukkig gezin. ik ben in verwachting van hem waar wij ook super trots en blij mee zijn want hij had zich laten helpen 10 jaar geleden en 3 dec heeft die het laten recht zetten en de kans was eigelijk klein dat hij vruchtbaar zou zijn... ik wou de reumatoloog bellen om te vertellen dat er een kinderwens was maar mijn humeur was al niet meer te peilen jantje huilt jantje lacht en heeel moe en honds broerd zoals we het hier noemen.... laats een test gedan en die was echt heeel erg positief en toen zat ik best met mijn handen int haar omdat ik ook metrotrexaat slik en daar moet je normaal mee stoppen voor de zwangerschap pfffff nu morgen effe afwachten moet ik naar de reumatoloog en dan horen we hopelik meer....
Wat bijzonder allemaal zeg! Gefeliciteerd, wat mooi dat je toch nog zwanger bent geworden Oja, en welkom natuurlijk.