Mijn man is er net als mij erg sterk en rustig onder. Maar misschien dat de echte harde klap nog wel moet komen of zo. Het is nog maar 16 dagen geleden dat we hoorden dat onze dochter niet meer leefde. Soms voelt het idd nog steeds als leven in een roes. Het echte verwerken moet nu pas beginnen. We hebben veel steun gehad van familie en vrienden en nog steeds.... Er liggen elke dag kaartjes in de brievenbus en misschien zitten we inmiddels wel op 80 kaarten of zo. We hebben nog nooit zoveel post gehad, zelfs niet met ons trouwen. De mensen leven ontzettend met ons mee.... De uitvaart is helemaal naar wens gegaan. Ze is op een mooie waardige manier begraven met familie, vrienden, kennissen en collega's. Geen spijt van hoe we het hebben gedaan. Liefs!
Lieve meid, We kennen elkaar niet, maar ik heb het topic gelezen omtrent het grote verlies van je meisje. Ik krijg opnieuw de tranen in mijn ogen en kippenvel over mijn hele lichaam! Ik zag direct je avatar, wat ontroerend, wat prachtig! Ik ben blij te lezen dat je er geen spijt van hebt, van hoe je meisje is begraven! Gelukkig heb je haar nog even vast kunnen houden en heb je nu prachtige foto's! Ik zal voor jullie duimen dat het jullie dit jaar opnieuw is gegund en L. een lief klein broertje of zusje mag krijgen! Veel liefs en knuffel, Ise
Welkom terug! En wat een prachtige avatar. Wat kom je sterk over. Ondanks dat ik je niet ken, heb ik heel veel aan jullie en jullie verdriet gedacht. Fijn dat de uitvaart volgens jullie wensen is gegaan en je daar met een goed gevoel op terug kan kijken. Ik hoop dat jullie het verdriet enigszins een plaatsje kunnen geven, en dat er voor jullie een nieuw wondertje in het verschiet ligt.
Lieve L4ever, Toen ik je avatar zag,ik krijg er een brok van ik mijn keel! Ik vind het fijn voor jullie,dat jullie een hoop tastbare dingen van jullie lieve dochter hebben.. Nogmaals een dikke knuffel!
Lieve L4ever, Ontzettend welkom terug! Ookal kennen we elkaar niet, jullie verhaal heeft mij ontzettend aangegrepen. Het heeft de afgelopen week regelmatig door mijn hoofd gespookt. Heb zoveel respect voor je/jullie dat je zo sterk bent! Wat onwerkelijk zal het allemaal zijn. Wat heeft ze een mooie naam van jullie gekregen. Je avatar is zo ontzettend bijzonder. Liefs Dinges
ben je als waardevol vaak tegen gekomen, en kan je alleen maar een dikke digitale knuffel geven, ik hoop dat je wederom veel steun e.d. kan vinden bij ons hier op het forum!
welkom terug! bedankt voor je pb-tje En wat een mooi onderschrift...!!! heb je gemist hoor!!! maar doe alles rustig aan meis. en pas goed op jezelf. we mailen! xx
Respect! Ik vind het echt heel knap van je dat je zo sterk bent..wens je ongelooflijk veel sterkte toe..
Hey, heb net je verhaal gelezen en zit hier met kippenvel en een brok in mn keel. Erg veel respect voor je dat je zo sterk bent. En welkom terug.
Wat fijn dat je terug bent! En wat een mooie avatar. Alle geluk van de wereld is jullie gegund. Ik hoop dat jullie meisje snel grote zus mag worden. Wat een ontzettend mooie naam trouwens, staat hier ook op nummer 1.
Hoi meid, heb het in je andere topic ook al gezegd, maar: welkom terug. Ik vind de naam van je dochter echt prachtig. Jullie komen enorm sterk over, respect daarvoor! En wat de andere meiden zeggen, neem de tijd om alles een plek te geven. jullie hebben het ergste meegemaakt wat er maar bestaat; je kind verliezen. Ik hoop echt dat jullie in de toekomst nogmaals zwanger mogen raken. Weten ze trouwens hoe het komt dat Lenthe is overleden?
Bedankt! We weten nog niet precies waar onze dochter aan overleden is. We hebben gekozen voor obductie. Dus ze is onderzocht door de patholoog-anatoom. Ook de navelstreng en placenta zijn opgestuurd voor onderzoek en mijn bloed is afgetapt etc.... Toen de placenta er na de bevalling uit kwam, werd er wel direct gezegd dat hij vrij klein was en dat er witte puntjes (infarctjes) op zaten. Ook de navelstreng was kort. Maar of dit dan de oorzaak was, moeten de onderzoeken uitwijzen. Maar ik had ook vaak een te hoge bloeddruk. Dus voor hetzelfde geld had ik toch zwangerschapsvergiftiging wat over het hoofd is gezien. We zijn zelf ook erg benieuwd en de uitslag zullen we over ongeveer een maand krijgen.
Ik hoop dan dat de uitslag jullie wat duidelijkheid kan geven, ook zodat ze er in de toekomst misschien rekening mee kunnen houden bij een volgende zwangerschap.. Hopelijk duurt het ook niet lang voor jullie de uitslag krijgen.