Hallo

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Mammanon, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammanon

Mammanon Lid

4 mrt 2011
    17
    0
    1
    NULL
    z-holland
    Hallo allemaal!

Ik ben Mammanon, bijna 30 en samemwonend in z-holland..

Ik heb eergister voor het eerst getest (het was vermoedelijk mijn NOD) en t was binnen de minuut positief! Met de kv 2vr5.. Geloofde het niet helemaal dus is mn vriend een extra test gaan halen van CB digital en ook die was vrij snel positief. Gisterochtend nogmaals;) gedaan omdat ik had gelezen dat dit met ochtend urine het beste was, wederom een pos test.

Nou ben ik alleen echt heel erg bang om me "echt" erop te verheugen omdat ik weet en overal lees dat het nog mis kan gaan. Overigens is dit mijn eerste zwangerschap, dus heb iig nog nooit een mk gehad, dus daar komt mijn angst niet vandaan.

Ook heb ik nog geen "echte" klachten zoals gevoelige borsten ed wat je overal leest. Ik kan me wel van vorige week hoofdpijn, lage rugpijn, diarree en erg droge keel snachts herinneren.. Verder voel ik wat gerommel en soms n soort steekjes en/of druk in mijn buik..

Wat denken jullie? kunnen wij er gewoon "zeker" van zijn, van deze zwangerschap en zijn er nog speciale aandachtspunten om op te letten?
    Heb overigens wel gisteren Gravitamon gekocht en alvast ingenomen...

Ik hoor heel graag adviezen/reacties....
    Lieve groetjes en fijne avond/weekend allemaal!
    Hopelijk een nieuwe proud mama:) van bijna 30 jaar

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom! :)

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap :D

4. Maeviie Joelle

Maeviie Joelle Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Geniet er van!

5. Mammanon

Mammanon Lid

4 mrt 2011
    17
    0
    1
    NULL
    z-holland
    Hallo meiden!

Bedankt voor jullie felicitatie:)
    Is nog allemaal best onwerkelijk... mede omdat ik bijna geen verschijnselen heb.. behalve dan het uitblijven van menstruatie en wat gerommel in mijn buik..

Ben nu 4 weken en 4 dagen.. Hoe was dat bij jullie?

Ben alleen erg bang dat het nog misgaat... heb er geen aanwijzingen voor verder hoor.. maar gewoon het idee al..

Vanmorgen twijfelde ik zo erg, puur omdat ik niks voel, dat ik bijna nog een x wilde testen...

Heb wel gisterochtend contact opgenomen met een vk-praktijk. We mogen 12 april voor een intake en eerste echo(!)

Fijne sunny day allemaal!

Enne alle tips en tricks zijn meer dan welkom:) ben nog maar een onzekere beginner.. hihi

xxx mammmanon

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Na een aantal positieve testen kun je er toch we vanuit gaan dat je écht zwanger bent hoor :D ;)
    Niet elke vrouw heeft de bekende zwangerschapskwaaltjes, misschien blijven ze jou wel bespaard :)
    De angst dat het misgaat is voor mij heel herkenbaar, het is allemaal ook zooooo spannend!

Geniet van je zwangerschap! ;)

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Deel Deze Pagina