Even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door engeltje84, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje84

    5 apr 2011
    6
    0
    0
    Assistent inkoop
    Flevoland
    Hallo,

    Ik ben engeltje84 en ben 26 jaar.
    Mijn man en ik zijn al meer dan 10 jaar samen en inmiddels 3 jaar getrouwd. Na vorig jaar onze droomreis naar Amerika gemaakt te hebben, hebben wij dit jaar besloten dat we graag een kindje willen.
    Ik ben begin maart gestopt met de pil en zou nu zo'n beetje ongesteld moeten worden. Op dit moment ben ik dat nog niet.
    Wel heb ik sinds 2 weken last van een rommelende buik ook al heb ik gewoon normaal gegeten.
    is het misschien zo dat als je na 10 jaar aan de pil te zijn geweest je ongesteldheid misschien langer uit blijft en het langer dan 34 dagen kan duren? Ik zit nu op dag 32, 33 of 34... in ieder geval aan het eind van de periode...

    Groetjes,

    engeltje84
     
  2. Arual

    Arual Fanatiek lid

    22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Welkom :):)

    Ja, je menstruatie kan wat moeilijk op gang komen.. Hoop natuurlijk dat het gelijk raak is hè!
     
  3. engeltje84

    5 apr 2011
    6
    0
    0
    Assistent inkoop
    Flevoland
    dankjewel...

    ik zit er aan te denken om zaterdag als ik nog niet ongesteld ben een zwangerschapstest te halen..of is dat te voorbarig?
    het enige waar ik bang voor ben dat als je zo'n test haalt, dat ondanks dat we net begonnen zijn het toch een teleurstelling is als je niet zwanger blijkt te zijn ook al weet je dat de kans heel klein is dat t meteen de eerste keer raak is...
     
  4. ClaudiaT

    ClaudiaT Lid

    24 mrt 2011
    66
    0
    0
    Vleuten
    Allereerst welkom :)
    Je zou natuurlijk een test kunnen doen.
    Het kan inderdaad wel een teleurstelling zijn als deze negatief is maar dan weet je wel meer.

    Succes!


    Liefs Claudia
     
  5. mamv1

    mamv1 Niet meer actief

    Welkom :D
     

Deel Deze Pagina