Hoi allemaal, Ik heb al 2 keer eerder op deze site intensief gebabbeld, maar dat is al weer 3 jaar geleden en ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten. Dus heb me ook weer opnieuw aangemeld. Ik ben Suzanne, heb een lieve vriend Shannon en 2 prachtdochters Fabienne(3) en Kayleigh(2). Eigenlijk dachten we dat ons gezinnetje zo compleet was, het was een enorme verassing dat ik in verwachting ben en had er in het begin een enorm dubbel gevoel bij. 3 kinderen in deze tijd is voor mijn gevoel mega, niet alleen financieel, ook het gestress om 1 naar school te brengen, de andere naar de peuterspeelzaal en de jongste z'n flesjes op tijd. De aandacht verdelen. Pff, er gaat zoveel door je hoofd op dat moment. Raar dat ik me zo voelde, tuurlijk had ik bij de eerste en tweede ook mijn angsten zoals iedere verse moeder, maar nu met nummer 3 voelde het alsof ik echt een keuze moest maken. En die keuze bleek achteraf ook zo simpel, tuurlijk houden we het kindje. Met een abortus zou ik echt niet kunnen leven, vooral als je weet wat voor pracht kids eruit voort komen. Hoeveel liefde je ervoor terug krijgt. Het zal hard werken worden, maar we krijgen er zo veel moois voor terug. EN waar er twee kunnen eten kunnen er toch ook drie eten. Ik ben blij dat ik niet meer 6 keer per dag wisselende gedachtens heb, en heb me maar snel hier aangemeld om het geluk te lezen en te delen, zodat ik lekker kan gaan genieten van de zwangerschap. Iedereen die zwanger wil worden, SUCCES! Iedereen die zwanger is, GEFELICITEERD! Voor Mama's van Vlindertjes, STERKTE! Voor iedereen veel babbel plezier op deze site!
Hoi bedankt! Ik ben nog maar kort zwanger 6 weken en 2 dagen. Ik moet de eerste afspraak nog krijgen bij de VK, dus ben benieuwd wat uiteindelijk de uitgerekende datum zal worden. Nu staat die op 26 februari. En ben ook blij als ik de eerste 12 weken door ben, voor mijn gevoel.