Mijn verhaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Anoniem86, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniem86

Anoniem86 Lid

10 okt 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Wilde graag mijn verhaal even kwijt. De omgeving weet het altijd zo goed:(
    Ik lees hier veel over stellen die in het zelfde bootje als ons zitten.

Wij zijn in sept. 2010 gestopt met de pil. Ik had tot jan. 2011 een mooi regelmatig cyclus van 30dgn. In jan. werd ik niet ong. dus maar een test gehaald, negatief. Aantal dgn later toch de huisarts gebeld. Die zij dat het nog wel 6 weken kon duren (telefonisch gesprek). De volgende dag kreeg ik erg veel pijn, maar ook tijdens de gemeenschap ik had al het gevoel dat er iets niet klopte. Maar wilde mijn huisarts niet weer bellen, dus heb ik de verloskundige gebeld ik kon direct langskomen. Zij heeft een echo gemaakt, baarmoeder leeg maar wel een cyste van 4.8cm. Direct contact gehad met gynaecoloog de volgende dag kon ik daar terecht.

Ik heb toen een kuurtje gekregen primolut, werd daarna ongesteld. Moest toen weerkomen voor een inwendige echo, de cyste was weg maar bleef wel onder behandeling staan omdat we een kinderwens hebben. Mijn cyclus werd lang ongeveer tussen de 40 á 50 dgn. We zijn ook gestart met clomid 50mg. de eerste maand afgebroken met provera toch maar weer ongesteld worden want mijn follikels groeiden niet. De tweede maand zelfde verhaal, derde maand waren de follikels groot genoeg en heb ik pregnyl injectie gehad druk aan het klussen geweest maar helaas toch ongesteld geworden.

Weer aan de clomid vol goede moed. Dag 10 inwendige echo, nog net geen cm dus twee dagen later weer heen, weer niet gegroeid dan maar weer provera ik ben toen gebroken (heb daar gehuild).

Zodra ik ongesteld werd moest ik bellen en dag 2 een bloedonderzoek op allerlei hormonen en dag 8 een HSG.
    Ik heb morgen mijn HSG en zie hier best tegen op!!

Hoop dat ik met lotgenoten hierover kan praten:)

2. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    404
    0
    16
    Vrouw
    Jeetje meis.. Ik heb er geen ervaring mee, wel wil ik je een dikke knuffel geven en je heel veel succes wensen!

3. Anoniem86

Anoniem86 Lid

10 okt 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel

4. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

Hallo,

Ook ik heb hier geen ervaring mee, ik hoop dat je via deze site de informatie, steun en begrip krijgt die je nodig hebt.

groetjes,
    Monique

Deel Deze Pagina