Wij hebben gisteren 22-11-2011 te horen gekregen dat het zoontje van Mikmak Onze mede december mama een vlindertje is geworden Mikmak was 37,4 weken zwanger van hun geliefde zoontje A.rnaud* Mikmak zal vanavond ingeleid worden Lieve Mikmak,Mikman en Mikmakdochter Wij willen jullie heel veel sterkte wensen in de moeilijke tijd die jullie tegemoet gaan Ook hopen wij dat je een vlotte bevalling mag hebben en jullie samen goed afscheid kunnen nemen van jullie klein A.rnaud* In gedachten zijn wij bij jullie Heel veel Liefs en een dikke knuffel van de Decembermama s
Lief gedaan Aapje.... Lieve mikmak, mikmakman en Linette, Van de hemel naar de hel Van blauwe wolk naar donderwolk Van aftellen naar afgeven Van verwelkomen naar afscheid nemen Van blijdschap naar verdriet Ongelofelijk...., Heel veel sterkte, wijsheid en kracht Liefs Flora
Helemaal top aapje! Denk dat mikmak dit waardeert. Lieve mikmak, Wat ben jij sterk. Trots op jou! Dikke knuffel
Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte, ook voor de komende tijd, want ik weet hoe heftig het allemaal is. Wij moesten ook bevallen van een overleden kindje. Ik wens jullie veel kracht toe.
Als je je man verliest, ben je weduwe Als je je vrouw verliest, ben je weduwnaar Als je je ouders verliest, ben je wees Maar als je je kind verliest zijn daar geen woorden voor Heel veel sterkte
Veel sterkte in deze moeilijke periode. Hopelijk kunnen jullie op een mooie en intense manier afscheid nemen.
Mikmak, ik weet eigenlijk niet goed wat hier neer te zetten. Jullie verdriet moet echt enorm zijn.. dit soort momenten zou niemand mee moeten maken. Heel veel sterkte in de komende tijd, dat jullie mooi afscheid mogen nemen van jullie mooie zoon.
oh nee wat vreselijk.... Gefeliciteerd met jullie zoontje Arnaud*.... Helaas komt nu weer het slechte en vreselijke bericht om jullie tevens te condoleren met jullie kleine jongen Arnaud*... Ik wens jullie heel veel kracht toe voor nu en voor de toekomst.... Sterkte.. Petra
Ik vind dit zo erg Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Gecondoleerd met het verlies van jullie prachtige kindje. Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar en familie zullen hebben. Heel veel sterkte. Liefs
Lieve Mikmak, MikmakMan, Linette en overige familie De December meiden zullen deze avond aan je denken, er zullen vanavond een hoop kaarsjes voor jullie branden.We zullen allemaal aan jullie denken, en mocht je ons nodig hebben dan zullen wij er allemaal voor jullie zijn.In gedachte zijn we bij jullie. Hou vast aan de gedachte dat Arnaud* bij z`n opa zal zijn. Die zal altijd over jullie kleine jongen waken. Heel veel sterkte en kracht toegewenst, voor vanavond en voor de komende tijd. When we look in heaven All we see is bleu When we look any further Than we will see you You where our son and brother Now you are our star We will allways love you Where ever you are Een hele dikke knuffel, namens alle december mama`s.
O lieverd toch! Wat verschrikkelijk. Ik las het al op je FB.. Heel erg veel sterkte! Onbeschrijvelijk en eigelijk geen woorden voor.