Hoi allemaal! Dit ben ik dus: een dolverliefde 27,5 jarige gezonde meid met een kinderwens. En ja, die kinderwens heb ik al een tijdje, maar wordt nu concreet, aangezien we besloten hebben om ervoor te gaan....reuze spannend! Die verliefdheid is op de knapste en liefste man (uiteraard) en we zijn inmiddels ruim 2,5 jaar samen. Klinkt niet zo lang, maar we besloten al na 6 weken samen te wonen. Misschien zegt dat iets over onze relatie? Ik kan toch wel spreken over liefde op het eerste gezicht....hij is mijn soulmate en grote liefde, dat durf ik toch wel hardop uit te spreken! In augustus van dit jaar hebben we de sleutel gekregen van ons droomhuis waar we inmiddels helemaal gesetteld zijn. We wonen heerlijk! Na jaaaaaaren de pil slikken, ben ik een maand of 3 geleden gestopt. Deels om de voorbereidingen te treffen voor dé keuze, maar ik kreeg ook sterk het gevoel eindelijk eens te stoppen met die troep in mijn lijf. We komen nu op een leeftijd dat veel vrienden en bekenden een kleintje verwachten of inmiddels hebben gekregen. Dan krijg je zelf ook wel de kriebels... Maar wat is nou het moment dat je allebei zegt: ja, we gaan ervoor!!! daar hebben we vaak over gesproken. We wisten allebei dat het moment wel een keer zou komen, die kinderwens was duidelijk. Mijn vriend is 4,5 jaar ouder, dus bij hem kriebelde het net even meer (hoewel hij dat nooit zou toegeven, natuurlijk). Ik werk met kinderen als logopediste en vind ze fantastisch! Maar goed, het moment is dus gisterenavond gekomen. Romantisch in bed, samen. Mooie kerstdagen achter de rug, je kent het wel! Uiteindelijk heb ik het hoge woord er maar uitgegooid: ik zou graag willen, en jij? Een grote glimlach en een hele stevige knuffel was het antwoord. Daarna was het heerlijk om de mooie keuze te "vieren". Het is reuze spannend om mee te maken hoe lang het gaat duren etc. Haast hebben we niet, maar het is welkom! En het lijkt me hartstikke fijn om dit met anderen te delen. Adviezen en verhalen van anderen zijn bij dit soort keuzes erg belangrijk denk ik. Dus jullie gaan hopelijk veel van mij horen! Alle tips en verhalen zijn dus welkom
Welkom en heel veel succes! Ik weet precies hoe je je voelt, als je stopt met de pil ben je al helemaal aan het fantaseren en dromen! Dat voelt vast al heel speciaal voor jullie tweetjes! Hadden wij ook! Liefs